Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniach menedżerskich mających na celu rozwijanie kluczowych umiejętności z zakresu zarządzania zespołami m.in.: budowania autorytetu kierownika, delegowania zadań i uprawnień, motywowania pozafinansowego pracowników, przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu swojemu i podwładnych, prowadzenia zebrań i wystąpień publicznych oraz stosowania coachingu w pracy menedżera.
|

|
Każde ze szkoleń mogą Państwo realizować niezależnie, a udział w każdym z nich potwierdzony zostanie imiennym dyplomem o ukończeniu kursu. Ponadto uczestnicy będą mieli możliwość korzystania z e-mailowego i telefonicznego wsparcia merytorycznego ze strony trenera przez 2 miesiące po ukończeniu każdego szkolenia.
Poszczególne szkolenia będą cyklicznie powtarzane. Kolejność realizacji szkoleń jest dowolna. Nie ma ograniczeń czasowych. Mogą Państwo realizować kolejne szkolenia w dowolnym czasie.
|
Zrealizowanie 5 z 11 szkoleń menedżerskich gwarantuje otrzymanie:
- imiennego Certyfikatu Efektywnego Menedżera (CEM), który posiada swój niepowtarzalny numer,
- suplementu opisującego umiejętności zdobyte podczas 96 godzin dydaktycznych szkoleń z zakresu kompetencji menedżerskich,
- statuetki Efektywnego Menedżera.
Szkolenia stanowią spójną całość i rozwijają kluczowe kompetencje menedżerskie:
|
Efektywne motywowanie pozafinansowe pracowników (16 godzin dydaktycznych). Szkolenie rozwija umiejętności z zakresu motywowania pozafinansowego pracowników poprzez rozwijanie świadomości stosowania różnych stylów zarządzania, budowania dobrych relacji z pracownikami, ustalania zasad współpracy i konstruktywnego komunikowania się z podwładnymi w oparciu o mechanizmy psychologiczne.
|
 |
Budowanie autorytetu kierownika zespołu poprzez efektywną komunikację z podwładnymi w trudnych sytuacjach (16 godzin dydaktycznych). Szkolenie rozwija umiejętności z zakresu budowania autorytetu menedżera zespołu poprzez asertywny styl komunikowania się z pracownikami dziekanatów i sekretariatów uczelni wyższych w trudnych sytuacjach zawodowych.
|
 |
Delegowanie zadań, uprawnień i odpowiedzialności (16 godzin dydaktycznych). Szkolenie rozwija umiejętności z zakresu efektywnego delegowania zadań, uprawnień i odpowiedzialności na poszczególnych członków zespołu w zależności od ich predyspozycji oraz kompetencji.
|
 |
Prowadzenie efektywnych zebrań i wystąpień publicznych (16 godzin dydaktycznych). Szkolenie rozwija umiejętności z zakresu profesjonalnego przygotowania i prowadzenia zebrań oraz wystąpień publicznych dostosowanych do określonego celu i grupy odbiorców oraz budujących pozytywny wizerunek działu lub uczelni.
|
 |
Profilaktyka stresu i wypalenia zawodowego w sytuacjach zawodowych (16 godzin dydaktycznych). Szkolenie rozwija umiejętności z zakresu efektywnego radzenia sobie z sytuacjami stresowymi w pracy zawodowej oraz zapobiegania wypaleniu zawodowemu u siebie i podwładnych.
|
 |
Coaching jako metoda efektywnego zarządzania zespołem (16 godzin dydaktycznych). Szkolenie rozwija umiejętności z zakresu stosowania technik i narzędzi coachingowych w zarządzaniu zespołem pracowniczym, poprzez wzmacnianie odpowiedzialności i motywacji wewnętrznej pracowników do pracy.
|
 |
Zarządzanie zmianą w zespole i organizacji. Szkolenie Premium dla kierowników zespołów uczelni Szkolenie rozwija kluczowe umiejętności w zakresie skutecznych metod wprowadzania zmian w zespole i organizacji począwszy od etapu strategicznego przygotowania się i zaplanowania zmiany, poprzez jej wdrażanie, motywujące komunikowanie się z zespołem, aż po radzenie sobie z oporem, obawami i narzekaniem podwładnych.
|
 |
Ocena okresowa pracowników. Szkolenie Premium dla kierowników zespołów Szkolenie rozwija kluczowe umiejętności menedżerskie w zakresie przeprowadzania efektywnych rozmów okresowych, które podnoszą motywację wewnętrzną podwładnych do pracy i dalszego rozwoju oraz umożliwiają szybsze osiąganie wspólnych celów zawodowych.
|
 |
Etyczne wywieranie wpływu i obrona przed manipulacją w sytuacjach zawodowych. Szkolenie Premium dla kierowników Szkolenie rozwija konkretne umiejętności z zakresu etycznego wywierania wpływu i obrony przed manipulacją w sytuacjach zawodowych.
|
 |
Rozpoznawanie zachowań mobbingowych w zespole i przeciwdziałanie temu zjawisku. Szkolenie Premium dla kadry zarządzającej uczelnią (16 godzin dydaktycznych) Celem szkolenia jest zwiększenie świadomości uczestników w zakresie problematyki mobbingu w zespole od strony psychospołecznej, począwszy od istoty zjawiska, przyczyn leżących po stronie sprawcy, ofiary i uczelni, aż po przebieg, konsekwencje oraz przeciwdziałanie mobbingowi w zespole.
|
 |
Negocjacje w praktyce uczelni. Szkolenie Premium dla kierowników zespołów Celem szkolenia jest rozwinięcie kluczowych umiejętności profesjonalnego przygotowania się i poprowadzenia negocjacji zgodnie ze standardami taktyki win-win. Dodatkowo uczestnicy zwiększą swoją świadomość z zakresu procesu negocjacyjnego i nauczą się jak radzić sobie ze stresem podczas negocjacji.
|
Szkolenia są organizowane wyłącznie w formie tradycyjnej (nie zdalnej).
Dyrektorem Merytorycznym Certyfikatu Efektywnego Menedżera jest Beata Janiczek-Krotowska:
- Certyfikowany trener biznesu, International Coach ICC, psycholog, Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i International Coaching Community.
- Szkolenia i coachingi prowadzi od 2003 roku.
- Specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich i miękkich (m.in. wystąpienia publiczne, obsługa klienta, asertywność, zarządzanie czasem, psychologia motywacji)…
Prowadziła szkolenia i coachingi m.in. dla pracowników: Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Akademii Leona Koźmińskiego, Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, PKN Orlen, Hewlett Packard Polska, Bank Gospodarstwa Krajowego, Nordea Bank Polska, Bank BPH, Grupa ORANGE i TP, Coca-Cola HBC Polska, Procter & Gamble, PGNiG, PLL LOT, Totalizator Sportowy, Wrigley Poland, Wolters Kluwer, Frito Lay Poland, Henkel Polska, PKP Polskie Linie Kolejowe, IBM Polska, PTK Centertel, Deloitte, Toyota, Izba Celna w Białymstoku.