levitra online europe is it safe to buy viagra online uk aciclovir tablets to buy lexapro cheaper alternative can i buy bactroban over the counter

Dziekanat na 5!

dziekanat5

Dziekanat na 5 – to projekt szkoleniowy łączący w sobie doskonalenie umiejętności osobistych oraz usystematyzowanie wiedzy z obowiązujących przepisów prawa.

Grupa docelowa

Szkolenia skierowane są nie tylko do pracowników Dziekanatów, ale również do pracowników Sekretariatów, Działów Nauczania, Działów Kształcenia, Biur Spraw Studenckich i Dydaktyki, Biur Rekrutacji, Biur Współpracy z Zagranicą i wszystkich, którzy chcą przejść kompleksowe szkolenie.

Założenia

Organizacja szkolenia zamkniętego we wskazanym przez Państwa miejscu dla pracowników danej jednostki (jednostek) organizacyjnej uczelni. Szkolenie może być zorganizowane w siedzibie uczelni lub w ośrodku dydaktycznym uczelni.

Zakres szkolenia

Dwa szkolenia zamknięte dla tej samej grupy uczestników: dowolne szkolenia z grupy A + dowolne szkolenie z grupy B.

Np. Różnice kulturowe w obsłudze studenta cudzoziemca (gr. A)
+
Cudzoziemcy w polskich uczelniach – zasady podejmowania i odbywania studiów (gr. B)

Liczebność grupy szkoleniowej

Ze względu na zajęcia warsztatowe liczba osób nie może przekroczyć 15 uczestników.

Cena

Szkolenie jest kalkulowane indywidualnie dla każdego Klienta. Organizacja szkolenia w tej formie gwarantuje zmniejszenie kosztów:
- niemal o połowę niższa cena  szkolenia jednej osoby w stosunku do ceny regularnej szkolenia otwartego,
- brak kosztów związanych z dojazdem pracownika na szkolenie i jego ewentualnym noclegiem,
- rabat od 10 do 25% na drugie szkolenie.

Po szkoleniu

Po każdym szkoleniu przeprowadzony zostanie test kompetencji, sprawdzający poziom nabytej wiedzy i umiejętności, a następnie każdy Uczestnik szkolenia otrzyma Certyfikat.

Zaprojektuj swoje szkolenie. Wybierz szkolenia, których potrzebujesz. My zajmiemy się resztą.

Szkolenia z grupy A

Szkolenia z grupy B

Techniki asertywności

Zarządzanie czasem w biurze uczelni

Różnice kulturowe w obsłudze studenta

Komunikacja w zespole pracowniczym

Savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością

Obsługa trudnego studenta/kandydata

Wzmocnienie pozycji zawodowej

Trening kontroli stresu

Budowanie autorytetu

Pozafinansowe motywowanie pracowników

Delegowanie zadań

Profilaktyka wypalenia zawodowego

Prowadzenie zebrań i autoprezentacja

Coaching menedżerski 

Obrona przed manipulacją

Metody aktywne w pracy nauczyciela akademickiego

Warunki prowadzenia studiów na określonym kierunku i profilu kształcenia

Pobieranie opłat za studia

Świadczenia pomocy materialnej dla studentów

Odpowiedzialność dyscyplinarna nauczycieli akademickich

System POL-on – raportowanie danych

Stypendia dla doktorantów

Rekrutacja na studia wyższe

Studia doktoranckie

Zasady sporządzania dyplomów i suplementów

Uznawanie efektów uczenia się

Decyzje administracyjne w sprawach studenckich

Kształcenie cudzoziemców

Dokumentacja przebiegu studiów

Ochrona danych osobowych

 

Zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, tel. 58/552-40-20 lub optima@optima.edu.pl