Nasze wsparcie

Zanim podejmiesz decyzję o udziale w naszym szkoleniu online lub uzyskasz zgodę na szkolenie – sprawdź jak to działa!
Jeśli nie uczestniczyłeś wcześniej w szkoleniu online za pomocą Google Meet, zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość. Skontaktujemy się z Tobą i w dogodnej dla Ciebie chwili przeprowadzimy bezpłatne indywidualne połączenie próbne.

Dbając o komfort naszych Klientów zapewniamy pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będziesz uczestniczyć w szkoleniu. Nasz dział wsparcia technicznego jest do Twojej dyspozycji.

Nasze szkolenia są interaktywne – możemy się zobaczyć, usłyszeć i zadać pytania Trenerom. Dołączenie do szkolenia jest niezwykle proste, a co najważniejsze nie wymaga żadnego dodatkowego oprogramowania, wtyczek czy zakładania konta. Szkolenie odbywa się na Google Meet.

Wszystkie szkolenia online możemy zorganizować w formie wewnętrznej na zamówienie uczelni dla wskazanej liczby uczestników. Każdy pracownik będzie mógł bezpiecznie uczestniczyć w szkoleniu ze swojego komputera w pracy lub w domu.

Zadzwoń do nas:
Agata Schilf +48 603 421 508
Izabela Białasik +48 509 022 939

Zapraszamy do obejrzenia naszego spotu (z dźwiękiem)!

 

Zapraszamy do kalendarza szkoleń!