order depakote er online zetia purchase buy carafate liquid premarin online uk buy naltrexone south africa

Różnice kulturowe w obsłudze studenta zagranicznego w dziekanacie i biurze szkoły wyższej

  • Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności profesjonalnej obsługi klientów/studentów z uwzględnieniem różnic kulturowych.

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Specyfika obsługi studenta zagranicznego:
      1. kulturowe modele zachowań – charakterystyka wybranych profili kulturowych,
      2. znaczenie relacji społecznych czyli: dystansu społecznego, ceremonii, stosunku do czasu i terminowych zobowiązań.
    2. Sztuka nawiązywania kontaktu interpersonalnego ze studentem zagranicznym:
      1. znaczenie „pierwszego wrażenia” w profesjonalnej obsłudze studenta,
      2. rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej – słowa, postawa, mimika, tembr głosu, sposób poruszania się, kontakt wzrokowy a różnice kulturowe,
      3. analiza najczęściej popełnianych błędów w obsłudze studenta zagranicznego.
    3. Zapobieganie trudnym sytuacjom, czyli sposoby sprawnej obsługi głównych typów klientów:
      1. różnice kulturowe związane z poszczególnymi typami klientów,
      2. klient zorientowany na relację,
      3. klient zorientowany na informację,
      4. klient zorientowany na ekspresję,
      5. klient zorientowany na zadanie.
    4. Techniki obsługi trudnych klientów – specyfika studenta zagranicznego:
      1. właściwa komunikacja w trudnych sytuacjach,
      2. jak radzić sobie z emocjami agresywnego klienta,
      3. jak reagować na nierealne oczekiwania klienta roszczeniowego,
      4. techniki obsługi klienta – specjalisty,
      5. jak radzić sobie z klientem rozmownym.
    5. Podsumowanie szkolenie i konsultacje indywidualne.
  • Zajęcia prowadzi Beata Janiczek-Lasota – psycholog, certyfikowany coach (International Coach ICC) i trener specjalizujący się w szkoleniach podnoszących kompetencje miękkie specjalistów. Posiada  ponad 15-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla  uczelni m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum UJ, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu profesjonalnej obsługi studenta, profesjonalnej autoprezentacji, komunikacji w zespole, radzenia sobie w trudnych sytuacjach, różnic międzykulturowych, zarządzania czasem, radzenia sobie ze stresem i agresją.  

  • Lokalizacja Warszawa, Al. Jana Pawła II 25   
    Termin 27/11/2018 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas

    Promocja!
    Przy zgłoszeniu do 8 listopada otrzymają Państwo 10% rabatu dla pierwszej, drugiej i trzeciej osoby lub czwarta osoba gratis.

    Promocje nie łączą się!

    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat,
    - wyżywienie (obiad, przerwy kawowe),
    - indywidualne konsultacje z Trenerem,
    - pomoc przy zorganizowaniu noclegu.

  • Rezerwuj termin online

    Warunki uczestnictwa:

    • Kartę zgłoszeniową należy przesłać na adres e-mail optima@optima.edu.pl 
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Przesłanie karty zgłoszeniowej jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu
    • Najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem otrzymają Państwo potwierdzenie organizacji szkolenia na adres e-mail podany w formularzu.
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia, jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu od Organizatora potwierdzenia organizacji zajęć. Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949