Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności profesjonalnej obsługi klientów/studentów z uwzględnieniem różnic kulturowych.
PROGRAM SZKOLENIA
- Specyfika obsługi studenta zagranicznego:
- kulturowe modele zachowań – charakterystyka wybranych profili kulturowych,
- znaczenie relacji społecznych czyli: dystansu społecznego, ceremonii, stosunku do czasu i terminowych zobowiązań.
- Sztuka nawiązywania kontaktu interpersonalnego ze studentem zagranicznym:
- znaczenie „pierwszego wrażenia” w profesjonalnej obsłudze studenta,
- rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej – słowa, postawa, mimika, tembr głosu, sposób poruszania się, kontakt wzrokowy a różnice kulturowe,
- analiza najczęściej popełnianych błędów w obsłudze studenta zagranicznego.
- Zapobieganie trudnym sytuacjom, czyli sposoby sprawnej obsługi głównych typów klientów:
- różnice kulturowe związane z poszczególnymi typami klientów,
- klient zorientowany na relację,
- klient zorientowany na informację,
- klient zorientowany na ekspresję,
- klient zorientowany na zadanie.
- Techniki obsługi trudnych klientów – specyfika studenta zagranicznego:
- właściwa komunikacja w trudnych sytuacjach,
- jak radzić sobie z emocjami agresywnego klienta,
- jak reagować na nierealne oczekiwania klienta roszczeniowego,
- techniki obsługi klienta – specjalisty,
- jak radzić sobie z klientem rozmownym.
- Podsumowanie szkolenie i konsultacje indywidualne.
Zajęcia prowadzi Beata Janiczek-Lasota – psycholog, certyfikowany coach (International Coach ICC) i trener specjalizujący się w szkoleniach podnoszących kompetencje miękkie specjalistów. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum UJ, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu profesjonalnej obsługi studenta, profesjonalnej autoprezentacji, komunikacji w zespole, radzenia sobie w trudnych sytuacjach, różnic międzykulturowych, zarządzania czasem, radzenia sobie ze stresem i agresją.
-
Lokalizacja |
Warszawa, Al. Jana Pawła II 25
|
Termin |
27/11/2018
Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem
napisz do nas
|
Promocja!
Przy zgłoszeniu do 8 listopada otrzymają Państwo 10% rabatu dla pierwszej, drugiej i trzeciej osoby lub czwarta osoba gratis.
Promocje nie łączą się!
Gwarantujemy:
- materiały i Certyfikat,
- wyżywienie (obiad, przerwy kawowe),
- indywidualne konsultacje z Trenerem,
- pomoc przy zorganizowaniu noclegu.
-
Rezerwuj termin online
Warunki uczestnictwa:
- Kartę zgłoszeniową należy przesłać na adres e-mail optima@optima.edu.pl
- W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
- W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
- Przesłanie karty zgłoszeniowej jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu
- Najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem otrzymają Państwo potwierdzenie organizacji szkolenia na adres e-mail podany w formularzu.
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia, jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu od Organizatora potwierdzenia organizacji zajęć. Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949