Procedura administracyjna w uczelni: sprawy studenckie, sprawy doktoranckie, upoważnienia administracyjne. Szkolenie Premium

  • BRAK WOLNYCH MIEJSC! LISTA REZERWOWA

    Podczas szkolenia zostanie przedstawiona problematyka stosowania przepisów kodeksu postępowania administracyjnego w uczelni, ze szczególnym uwzględnieniem zmian wynikających z ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (ustawa 2.0.)

    HARMONOGRAM SZKOLENIA:

    Dzień I (3 czerwca 2019 r.)
    Godz. 15:00 – obiad
    Godz. 17:00-19:00  Szkolenie

    Dzień II (4 czerwca 2019 r.)
    Czas trwania szkolenia od godz. 8:30 do 16:00

    Dzień III (5 czerwca 2019 r.)
    Czas trwania szkolenia od godz. 8:30 do 14:00

    1. Zakres stosowania przepisów kodeksu postępowania administracyjnego w uczelni – czyli co to znaczy odpowiednio stosować kpa?
    2. Decyzja administracyjna oraz rozstrzygnięcie nieposiadające waloru decyzji.
    3. Indywidualne sprawy studentów i doktorantów, w szczególności:
      1. postępowanie rekrutacyjne,
      2. skreślenie z listy studentów,
      3. wznowienie studiów,
      4. zwolnienie z opłat za studia,
      5. przyznawanie świadczeń pomocy materialnej dla studentów i doktorantów,
      6. przyznawanie stypendium doktoranckiego oraz zwiększenia stypendium doktoranckiego,
      7. przeniesienie z innej uczelni.
    4. Postępowanie odwoławcze przed organami uczelni.
    5. Tryby nadzwyczajne i ich zastosowanie:
      1. uchylenie lub zmiana decyzji,
      2. stwierdzenie nieważności decyzji,
      3. wygaśnięcie decyzji,
      4. wznowienie postępowania.
    6. Upoważnienie administracyjne:
      1. podmiot upoważniający,
      2. zakres upoważnienia,
      3. konsekwencje działania bez upoważnienia,
      4. okres udzielenia upoważnienia.
    7. Podsumowanie szkolenia i konsultacje.
  • Zajęcia prowadzi Maria Niewiara – absolwentka Wydziału Prawa i Administracji UJ, radca prawny, tłumacz przysięgły języka angielskiego, kierownik jednostki administracji ogólnouczelnianej zajmującej się obsługą studiów. Wiedzę prawniczą łączy z praktyką obsługi studiów oraz studiów doktoranckich, a także funduszu pomocy materialnej, przyznawania świadczeń pomocy materialnej, sporządzania wzorów decyzji administracyjnych wydawanych w pierwszej instancji oraz w wyniku postępowania odwoławczego, tworzenia wewnętrznych aktów normatywnych uczelni.

  • Lokalizacja Zakopane, ul. Tetmajera 14 a   
    Termin 03/06/2019 – 05/06/2019 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas

    Uwaga!
    Cena promocyjna 1665 zł.*
     (10% rabatu) obowiązuje przy zgłoszeniu do 18 kwietnia!

    Cena zawiera:
    - udział w szkoleniu,
    - materiały szkoleniowe i Certyfikat ukończenia szkolenia,
    - indywidualne konsultacje z Ekspertem,
    - dwa noclegi w pokoju 2-os. (dwie doby) dopłata 100 zł do „jedynki” (za pobyt),
    - pełne wyżywienie (2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje, całodzienny serwis kawowy),
    - zajęcia integracyjne,
    - prezent od firmy Optima.

    Istnieje możliwość udziału w szkoleniu bez zakwaterowania, wówczas cena wynosi:
    Cena regularna: 1.300 zł.*
    Cena promocyjna przy zgłoszeniu do 18 kwietnia: 1.170 zł.*

    Cena bez zakwaterowania zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, Certyfikat, obiady i serwis kawowy w czasie szkolenia oraz konsultacje z Ekspertem.

    *szkolenia finansowane ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. W przypadku uczelni niepublicznych do ceny należy doliczyć 23% VAT.

  • Warunki uczestnictwa:

    • Kartę zgłoszeniową należy przesłać na adres e-mail optima@optima.edu.pl 
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Przesłanie karty zgłoszeniowej jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu
    • Najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem otrzymają Państwo potwierdzenie organizacji szkolenia na adres e-mail podany w formularzu.
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia, jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu od Organizatora potwierdzenia organizacji zajęć. Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949