Podnoszenie jakości obsługi klienta-studenta w sekretariacie i dziekanacie. Zasady profesjonalnej i rzetelnej obsługi klienta w uczelni wyższej

  • Szkolenie rekomendowane przez Uczestników poprzednich edycji!

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Specyfika obsługi studenta/klienta w dziekanacie i sekretariacie uczelni wyższej:
      1. korzyści wynikające z profesjonalnej obsługi.
    2. Nawiązanie kontaktu i budowanie pozytywnych relacji z klientem/studentem:
      1. siła pozytywnego pierwszego wrażenia,
      2. zasady profesjonalnej autoprezentacji,
      3. znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej – kluczowe słowa, postawa, mimika, tembr głosu, sposób poruszania się, kontakt wzrokowy,
      4. jak budować pozytywne nastawienie do studentów.
    3. Sztuka zarządzania rozmową:
      1. kluczowe narzędzia komunikacyjne umożliwiające efektywne zarządzanie rozmową,
      2. analiza potrzeb studenta/klienta,
      3. 5 najczęściej popełnianych błędów.
    4. Zapobieganie trudnym sytuacjom, czyli sposoby sprawnej obsługi głównych typów klientów/studentów:
      1. klient zorientowany na relację,
      2. klient zorientowany na informację,
      3. klient zorientowany na ekspresję,
      4. klient zorientowany na zadanie,
      5. jak rozpoznać typ klienta i jak z nim postępować.
    5. Jak obsługiwać trudnych studentów/klientów?
      1. właściwa komunikacja w trudnych sytuacjach,
      2. reagowanie na nierealne oczekiwania klienta roszczeniowego,
      3. efektywne radzenie sobie z emocjami klienta agresywnego,
      4. jak radzić sobie z klientem rozmownym?
    6. Podsumowanie i indywidualne konsultacje.

     

  • Zajęcia prowadzi Beata Janiczek-Lasota – psycholog, certyfikowany coach (International Coach ICC) i trener specjalizujący się w szkoleniach podnoszących kompetencje miękkie specjalistów. Posiada  ponad 15-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla  uczelni m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum UJ, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu profesjonalnej obsługi studenta, profesjonalnej autoprezentacji, komunikacji w zespole, radzenia sobie w trudnych sytuacjach, różnic międzykulturowych, zarządzania czasem, radzenia sobie ze stresem i agresją.  

  • Lokalizacja Rzeszów, Al. T. Rejtana 1   
    Termin 12/12/2019 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas
    Godziny 10:00 - 16:00
    Cena za osobę 590 PLN netto, 725.70 PLN brutto

    Promocja!
    Przy zgłoszeniu do 28 listopada otrzymają Państwo 10% rabatu

    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat,
    - wyżywienie (obiad, przerwy kawowe),
    - pomoc przy zorganizowaniu noclegu.

  • Rezerwuj termin online

    Pobierz kartę zgłoszeniową

    Warunki uczestnictwa:

    • Kartę zgłoszeniową należy przesłać na adres e-mail optima@optima.edu.pl 
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Przesłanie karty zgłoszeniowej jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu
    • Najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem otrzymają Państwo potwierdzenie organizacji szkolenia na adres e-mail podany w formularzu.
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia, jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu od Organizatora potwierdzenia organizacji zajęć. Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949