Techniki radzenia sobie z agresją studenta oraz z własnymi emocjami w trudnych sytuacjach w administracji uczelnianej

  • PROGRAM SZKOLENIA

    1. Zapobieganie trudnym sytuacjom, czyli sposoby sprawnej obsługi głównych typów klientów/studentów:
      1. klient zorientowany na relację,
      2. klient zorientowany na informację,
      3. klient zorientowany na ekspresję,
      4. klient zorientowany na zadanie,
      5. jak rozpoznać typ klienta i jak z nim postępować.
    2. Efektywne radzenie sobie z emocjami klienta agresywnego:
      1. 3 sposoby zareagowania w sytuacji agresywnego zachowania studenta/klienta (technika reagowania tylko na formę przekazu, technika zamorzenia gniewu głodem, technika zaskoczenia),
      2. dostosowanie techniki do sytuacji i typu osobowości,
      3. cykl energetyczny agresji.
    3. Sztuka odmawiania studentom/klientom:
      1. procedura asertywnej odmowy i argumentacji dostosowana do typu osobowości studenta,
      2. kluczowe słowa w odmawianiu,
      3. jak odmawiać łagodnie i stanowczo,
      4. analiza najczęściej popełnianych błędów w odmawianiu.
    4. Techniki radzenia sobie z własnymi emocjami w trudnej sytuacji:
      1. jak zapanować nad swoimi emocjami – techniki możliwe do zastosowania podczas trudnej sytuacji oraz bezpośrednio po niej,
      2. jak szybko wrócić do równowagi po trudnej sytuacji,
      3. strategie pomagające i strategie utrudniające poradzenie sobie z silnymi emocjami.
    5. Podsumowanie szkolenia i konsultacje.
  • Zajęcia prowadzi Beata Janiczek-Lasota – psycholog, certyfikowany coach (International Coach ICC) i trener specjalizujący się w szkoleniach podnoszących kompetencje miękkie specjalistów. Posiada  ponad 15-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla  uczelni m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum UJ, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu profesjonalnej obsługi studenta, profesjonalnej autoprezentacji, komunikacji w zespole, radzenia sobie w trudnych sytuacjach, różnic międzykulturowych, zarządzania czasem, radzenia sobie ze stresem i agresją.  

  • Lokalizacja Wrocław, ul. Świętego Józefa 1   
    Termin 10/01/2020 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas
    Godziny 09:00 - 15:00
    Cena za osobę 590 PLN netto, 725.70 PLN brutto

    Promocja!
    Przy zgłoszeniu do 13 grudnia otrzymają Państwo 10% rabatu!

    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat, 
    - wyżywienie (obiad, przerwy kawowe),
    - pomoc przy zorganizowaniu noclegu.

  • Rezerwuj termin online

    Pobierz kartę zgłoszeniową

    Warunki uczestnictwa:

    • Kartę zgłoszeniową należy przesłać na adres e-mail optima@optima.edu.pl 
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Przesłanie karty zgłoszeniowej jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu
    • Najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem otrzymają Państwo potwierdzenie organizacji szkolenia na adres e-mail podany w formularzu.
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia, jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu od Organizatora potwierdzenia organizacji zajęć. Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949