Decyzje administracyjne w sprawach doktoranckich i zastosowanie Kodeksu postępowania administracyjnego po wejścia w życie ustawy 2.0. Analiza krok po kroku

  • PROGRAM SZKOLENIA 

    1. Obecny stan regulacji prawnych dotyczących szkolnictwa wyższego. Przepisy uchylone, pozostawione oraz wprowadzone.
    2. Stosowanie Kodeksu postępowania administracyjnego w świetle ustawy 2.0 oraz aktów prawnych uchylonych, które mają zastosowanie do studiów doktoranckich.
    3. Zakres zastosowania Kodeksu postępowania administracyjnego w szkołach wyższych.
    4. Decyzje administracyjne w szkolnictwie wyższym. Krok po kroku.
      1. orzecznictwo sądów administracyjnych,
      2. struktura decyzji administracyjnej,
      3. doręczenie decyzji,
      4. odwołania i decyzja odwoławcza,
      5. decyzja kasatoryjna,
      6. sądowa kontrola decyzji,
      7. uchylenie lub zmiana decyzji,
      8. wznowienie postępowania,
      9. stwierdzenie nieważności,
      10. ponaglenia,
      11. zawiadomienie o niezałatwieniu sprawy w terminie,
      12. niedopuszczalność odwołania,
      13. decyzje a studia podyplomowe,
      14. wyłączenie pracownika.
    5. Analiza zmian KPA wprowadzonych od 2017 r.
    6. Podsumowanie szkolenia.
  • Zajęcia prowadzi Michał Morski – absolwent Wydziału Nauk Historycznych i Społecznych Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie (specjalizacja stosunki międzynarodowe). Od 2008 r. pracuje na Uniwersytecie Warszawskim, najpierw w Ośrodku Studiów Amerykańskich, a od 2009 r. w administracji centralnej UW – w Biurze ds. Studiów Doktoranckich i Kształcenia Podyplomowego. W 2016 r. ukończył Podyplomowe Studia Menedżerskie Zarządzanie Szkołą Wyższą na Uniwersytecie Warszawskim.

     

  • Lokalizacja szkolenie online
    Termin 21/04/2020 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas
    Godziny 10:00 - 15:00
    Cena za osobę 500 PLN netto, 615.00 PLN brutto

    Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
    - laptop/tablet/telefon komórkowy
    - stałe łącze internetowe

    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej
    - merytoryczne szkolenie,
    - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video.



  • Pobierz kartę zgłoszeniową

    Rejestracja na szkolenie online


    Warunki uczestnictwa:

    • Kartę zgłoszeniową należy przesłać na adres e-mail optima@optima.edu.pl 
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Przesłanie karty zgłoszeniowej jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu
    • Najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem otrzymają Państwo potwierdzenie organizacji szkolenia na adres e-mail podany w formularzu.
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia, jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu od Organizatora potwierdzenia organizacji zajęć. Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949