Rekrutacja do szkół doktorskich krok po kroku

  • PROGRAM SZKOLENIA 

    1. Czym różni się rekrutacja do szkół doktorskich od rekrutacji na studia doktoranckie?
    2. Zasady ogólne rekrutacji do szkół doktorskich określone w ustawie Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
    3. Zasady rekrutacji w uczelniach – uchwała Senatu / Rady Naukowej określająca warunki i tryb rekrutacji do szkół doktorskich:
      1. konstrukcja uchwały rekrutacyjnej,
      2. jakie informacje powinna zawierać uchwała rekrutacyjna (na co należy zwracać szczególną uwagę)?
    4. Decyzje administracyjne dotyczące rekrutacji do szkół doktorskich:
      1. budowa decyzji administracyjnej,
      2. jakie elementy powinna zawierać decyzja administracyjna w drugiej instancji (wystawiana w świetle wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy)?
    5. Podsumowanie szkolenia i dyskusja.
  • Zajęcia prowadzi Michał Morski – absolwent Wydziału Nauk Historycznych i Społecznych Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie (specjalizacja stosunki międzynarodowe). Od 2008 r. pracuje na Uniwersytecie Warszawskim, najpierw w Ośrodku Studiów Amerykańskich, a od 2009 r. w administracji centralnej UW – w Biurze ds. Studiów Doktoranckich i Kształcenia Podyplomowego. W 2016 r. ukończył Podyplomowe Studia Menedżerskie Zarządzanie Szkołą Wyższą na Uniwersytecie Warszawskim.      

  • Lokalizacja szkolenie on-line
    Termin 04/06/2020 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas

    Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
    - laptop/tablet/telefon komórkowy,
    - stałe łącze internetowe.

    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
    - merytoryczne szkolenie,,
    - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
    - pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.

  • Rejestracja na szkolenie online

     

    Warunki uczestnictwa

    • Wypełnienie Formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem
      i akceptacją Regulaminu.
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
      • najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
      • najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma. 
    • Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949

     

    Warunki techniczne dla szkoleń online

    • Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
      • laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
      • szerokopasmowe połączenie z Internetem,
      • kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
    • Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
    • Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
    • aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
    • aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.