Dostęp do informacji publicznej

  • Szkolenie zostało podzielone na dwa bloki zajęć:
    w dniu 8 lipca zajęcia w godz. 8:30 – 11:30
    w dniu 9 lipca zajęcia w godz. 8:30 – 11:30

    PROGRAM SZKOLENIA 

    1. Pojęcie informacji publicznej.
    2. Komu przysługuje prawo dostępu do informacji?
    3. Wniosek o dostęp do informacji  publicznej.
    4. Udzielenie informacji publicznej.
    5. Odmowa dostępu do informacji- przypadki, kiedy dostępu do informacji publicznej można odmówić.
    6. Przypadki kiedy żądana informacja nie stanowi informacji publicznej.
    7. Forma odpowiedzi na wniosek.
    8. Termin odpowiedzi na wniosek i zasady jego przedłużania.
    9. Sposób udostępniania informacji publicznej.
    10. Regulacje związane z COVID 19 – bieg terminów (skutki regulacji dla obecnych postępowań).
    11. Case study – najczęstsze przypadki wniosków o dostęp do informacji publicznej w praktyce uczelni.

     

    Szkolenie skierowane jest do pracowników, którzy w praktyce obsługują wnioski o udzielenie dostępu do informacji publicznej, w tym przygotowują projekty odpowiedzi w sprawach z tego zakresu.

  • Zajęcia prowadzi Monika Bankowicz – prawnik, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jej zainteresowania zawodowe to przede wszystkim prawo zobowiązań, prawo własności intelektualnej i nowych mediów, ochrona danych osobowych, prawo pracy, a w swojej praktyce zajmuje się także zagadnieniami dostępu do informacji publicznej. Obecnie pracuje w Zespole Radców Prawnych Uniwersytetu Jagiellońskiego.

  • Lokalizacja szkolenie on-line
    Termin 08/07/2020 – 09/07/2020 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas

    Szkolenie zostało podzielone na dwa bloki zajęć:
    w dniu 8 lipca zajęcia w godz. 8:30 - 11:30
    w dniu 9 lipca zajęcia w godz. 8:30 - 11:30

    Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
    - laptop/tablet/telefon komórkowy,
    - stałe łącze internetowe.

    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
    - merytoryczne szkolenie,,
    - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
    - pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.

  • Rejestracja na szkolenie online

     

    Warunki uczestnictwa

    • Wypełnienie Formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem
      i akceptacją Regulaminu.
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
      • najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
      • najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma. 
    • Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949

     

    Warunki techniczne dla szkoleń online

    • Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
      • laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
      • szerokopasmowe połączenie z Internetem,
      • kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
    • Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
    • Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
    • aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
    • aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.