Doskonalenie umiejętności interpersonalnych. Szkolenie dla pracowników dziekanatów i sekretariatów

  • Celem szkolenia jest rozwijanie kluczowych umiejętności pozwalających na wzmocnienie pozycji zawodowej.

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Jakie umiejętności są kluczowe dla wzmocnienia pozycji zawodowej.
    2. Wpływ samooceny na osiąganie celów zawodowych:
      • analiza swojego potencjału oraz zdiagnozowanie mocnych stron i obszarów do rozwoju,
      • budowanie adekwatnej samooceny.
    3. Rozwijanie umiejętności pozytywnego myślenia:
      • konstruktywny monolog wewnętrzny.
    4. Wyznaczanie celów i priorytetów zawodowych:
      • cele krótko i długoterminowe,
      • zasady planowania proaktywnego.
    5. Jak poprosić przełożonego o informacje zwrotne dotyczące własnej pracy:
      • korzystanie z informacji zwrotnych.
    6. Profesjonalny wizerunek pracownika dziekanatu i sekretariatu:
      • 10 zasad budowania profesjonalnego wizerunku w pracy,
      • siła pierwszego wrażenia.
    7. Jak wzmacniać swoją automotywację do osiągania celów zawodowych:
      • techniki wzbudzania silnej motywacji wewnętrznej.
    8. 7 błędów najczęściej popełnianych w pracy.
  • Zajęcia prowadzi Beata Janiczek-Lasota – psycholog i certyfikowany trener. Posiada ponad 17-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum UJ, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Poza specjalizacją trenerską ukończyła moduły specjalizacyjne z zakresu psychologii klinicznej, psychoterapii zaburzeń nerwicowych, psychoterapii uzależnień, psychopatologii oraz postępowania z pacjentem chorym psychicznie. Odbyła również staże w warszawskich szpitalach na oddziałach psychiatrycznych. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

  • Lokalizacja szkolenie on-line
    Termin 08/06/2020 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas

    Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
    - laptop/tablet/telefon komórkowy,
    - stałe łącze internetowe.

    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
    - merytoryczne szkolenie,,
    - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
    - pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.

  • Rejestracja na szkolenie online

     

    Warunki uczestnictwa

    • Wypełnienie Formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem
      i akceptacją Regulaminu.
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
      • najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
      • najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma. 
    • Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949

     

    Warunki techniczne dla szkoleń online

    • Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
      • laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
      • szerokopasmowe połączenie z Internetem,
      • kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
    • Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
    • Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
    • aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
    • aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.