Komunikacja, wspieranie i praca ze studentami w kryzysie psychicznym

  • Celem szkolenia jest zwiększenie świadomości i umiejętności pracowników uczelni jak komunikować się, wspierać i pracować ze studentami w  kryzysie psychicznym.  

    PROGRAM SZKOLENIA 

    1. Jak możemy rozpoznać, że student jest w kryzysie psychicznym?
      1. czym jest kryzys psychiczny?
      2. rodzaje i źródła kryzysów psychicznych u studentów.
      3. jak funkcjonuje mózg studenta w takich sytuacjach,
      4. etapy kryzysu psychicznego.
    2. Wsparcie i praca ze studentem w kryzysie psychicznym:
      1. jak Rozmawiać ze studentem w kryzysie psychicznym,
      2. reakcja empatyczna,
      3. struktura rozmowy ze studentem,
      4. słowa kluczowe, sformułowania i reakcje, których należy unikać, dostosowanie mowy ciała,
      5. praca ze studentem w kryzysie psychicznym – ograniczenia i możliwości studenta,
      6. budowanie atmosfery opartej na tolerancji, otwartości, bezpieczeństwie i zaufaniu.
    3. Reagowanie na silne emocje studenta w kryzysie:
      1. Technika dialogu wyciszającego i domykającego trudne emocje studenta,
      2. Analiza najczęściej pojawiających się błędów w reagowaniu na silne emocje studenta,
    4. Podsumowanie szkolenia:
      1. Zebranie kluczowych zasad wspierania i pracy ze studentami w kryzysie psychicznym,
      2. Panel pytań i odpowiedzi. 

    Adresaci:

    • Pełnomocnicy ds. Studentów z niepełnosprawnością,
    • Pracownicy BON,
    • Pracownicy Biur Karier,
    • Kadra dydaktyczna,
    • Pracownicy administracji.
  • Zajęcia prowadzi Beata Janiczek-Lasota – psycholog, certyfikowany konsultant kryzysowy, certyfikowany coach i trener. Posiada 17-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni wyższych m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum UJ, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Wrocławskiej, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
    Poza specjalizacją trenerską i coachingową ukończyła moduły specjalizacyjne z zakresu konsultingu kryzysowego, pracy z klientem w kryzysie, psychologii klinicznej, psychoterapii zaburzeń nerwicowych, psychoterapii uzależnień, psychopatologii oraz postępowania z pacjentem chorym psychicznie. Odbyła również staże w warszawskich szpitalach na oddziałach psychiatrycznych.

  • Lokalizacja szkolenie on-line
    Termin 23/10/2020 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas

    Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu (Google Meet):
    - laptop/tablet/telefon komórkowy,
    - stabilne połączenie internetowe.

    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
    - merytoryczne szkolenie,,
    - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
    - pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.

  • Rejestracja na szkolenie online

     

    Warunki uczestnictwa

    • Wypełnienie Formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem
      i akceptacją Regulaminu.
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
      • najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
      • najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma. 
    • Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949

     

    Warunki techniczne dla szkoleń online

    • Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
      • laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
      • szerokopasmowe połączenie z Internetem,
      • kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
    • Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
    • Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
    • aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
    • aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.