Efektywna praca zdalna. Jak zarządzać sobą i swoją pracą w trybie home office

  • Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności zarządzania sobą i swoją pracą w trybie home office. Szczególna uwaga poświęcona zostanie:

    • budowaniu nawyku wysokiej efektywności,
    • technikom zarządzania swoim czasem, motywacją i równowagą pomiędzy życiem zawodowym a osobistym w pracy zdalnej,
    • zapewnieniu sobie optymalnych warunków do pracy.

    PROGRAM

    1. Specyfika pracy zdalnej:
      1. korzyści i wyzwania, które mogą pojawić się podczas pracy w trybie home office,
      2. kryteria efektywności z punktu widzenia przełożonego,
      3. budowanie nawyku wysokiej efektywności.
    2. Przygotowanie się do pracy zdalnej:
      1. optymalne miejsce do pracy w trybie home office,
      2. technika 5S,
      3. przygotowanie się do efektywnego spotkania online,
      4. najczęściej popełniane błędy obniżające motywację i efektywność pracy.
    3. Techniki zarządzania czasem w trybie home office:
      1. 7 technik zarządzania czasem podnoszących efektywność pracy zdalnej,
      2. planowanie pracy,
      3. indywidualna krzywa wydajności i dostosowanie do niej realizacji priorytetów,
      4. optymalizacja przerw,
      5. zarządzanie zakłóceniami,
      6. budowanie optymalnych nawyków w zarządzaniu czasem w pracy zdalnej,
      7. praktyczne wskazówki.
    4. Jak zadbać o wysoki poziom automotywacji?
      1. techniki utrzymania wysokiej automotywacji w trybie home office,
      2. 5 kluczowych technik regeneracji i budowania odporności psychicznej na stres w pracy zdalnej,
      3. zachowanie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym.
    5. Podsumowanie szkolenia:
      1. złote zasady pracy zdalnej,
      2. panel pytań i odpowiedzi. 

     

  • Zajęcia prowadzi Beata Janiczek-Lasota – psycholog, certyfikowany konsultant kryzysowy, certyfikowany coach i trener. Posiada 17-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni wyższych m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum UJ, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Wrocławskiej, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
    Poza specjalizacją trenerską i coachingową ukończyła moduły specjalizacyjne z zakresu konsultingu kryzysowego, pracy z klientem w kryzysie, psychologii klinicznej, psychoterapii zaburzeń nerwicowych, psychoterapii uzależnień, psychopatologii oraz postępowania z pacjentem chorym psychicznie. Odbyła również staże w warszawskich szpitalach na oddziałach psychiatrycznych.

  • Lokalizacja szkolenie online
    Termin 30/03/2021 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas
    Godziny 09:00 - 15:00
    Cena za osobę 500 PLN netto, 615.00 PLN brutto

    Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
    - komputer/laptop/tablet/telefon komórkowy
    - stałe łącze internetowe
     
    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
    - merytoryczne szkolenie,
    - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
    - pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.

  • Rejestracja na szkolenie online

     

    Warunki uczestnictwa

    • Wypełnienie Formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem
      i akceptacją Regulaminu.
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
      • najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
      • najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma. 
    • Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949


    Warunki techniczne dla szkoleń online

    • Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
      • laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
      • szerokopasmowe połączenie z Internetem,
      • kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
    • Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
    • Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
    • aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
    • aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.