Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności zarządzania sobą i swoją pracą w trybie home office. Szczególna uwaga poświęcona zostanie:
- budowaniu nawyku wysokiej efektywności,
- technikom zarządzania swoim czasem, motywacją i równowagą pomiędzy życiem zawodowym a osobistym w pracy zdalnej,
- zapewnieniu sobie optymalnych warunków do pracy.
PROGRAM
- Specyfika pracy zdalnej:
- korzyści i wyzwania, które mogą pojawić się podczas pracy w trybie home office,
- kryteria efektywności z punktu widzenia przełożonego,
- budowanie nawyku wysokiej efektywności.
- Przygotowanie się do pracy zdalnej:
- optymalne miejsce do pracy w trybie home office,
- technika 5S,
- przygotowanie się do efektywnego spotkania online,
- najczęściej popełniane błędy obniżające motywację i efektywność pracy.
- Techniki zarządzania czasem w trybie home office:
- 7 technik zarządzania czasem podnoszących efektywność pracy zdalnej,
- planowanie pracy,
- indywidualna krzywa wydajności i dostosowanie do niej realizacji priorytetów,
- optymalizacja przerw,
- zarządzanie zakłóceniami,
- budowanie optymalnych nawyków w zarządzaniu czasem w pracy zdalnej,
- praktyczne wskazówki.
- Jak zadbać o wysoki poziom automotywacji?
- techniki utrzymania wysokiej automotywacji w trybie home office,
- 5 kluczowych technik regeneracji i budowania odporności psychicznej na stres w pracy zdalnej,
- zachowanie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym.
- Podsumowanie szkolenia:
- złote zasady pracy zdalnej,
- panel pytań i odpowiedzi.
Zajęcia prowadzi Beata Janiczek-Lasota – psycholog, certyfikowany konsultant kryzysowy, certyfikowany coach i trener. Posiada 17-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni wyższych m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum UJ, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Wrocławskiej, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
Poza specjalizacją trenerską i coachingową ukończyła moduły specjalizacyjne z zakresu konsultingu kryzysowego, pracy z klientem w kryzysie, psychologii klinicznej, psychoterapii zaburzeń nerwicowych, psychoterapii uzależnień, psychopatologii oraz postępowania z pacjentem chorym psychicznie. Odbyła również staże w warszawskich szpitalach na oddziałach psychiatrycznych.
-
Lokalizacja |
szkolenie online
|
Termin |
30/03/2021
Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem
napisz do nas
|
Godziny |
09:00 - 15:00 |
Cena za osobę |
500 PLN netto, 615.00 PLN brutto |
Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
- komputer/laptop/tablet/telefon komórkowy
- stałe łącze internetowe
Gwarantujemy:
- materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
- merytoryczne szkolenie,
- możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
- pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.
-
Rejestracja na szkolenie online
Warunki uczestnictwa
- Wypełnienie Formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem
i akceptacją Regulaminu.
- W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
- W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
- Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
- najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
- najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma.
- Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949
Warunki techniczne dla szkoleń online
- Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
- laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
- szerokopasmowe połączenie z Internetem,
- kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
- Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
- aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
- aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.