Trudne rozmowy menedżerskie w czasach pandemii

  • PROGRAM SZKOLENIA:

    1. Jak przygotować się do trudnej rozmowy z pracownikiem:
      1. komunikacja w świecie VUCA,
      2. 3 kroki przygotowujące do trudnej rozmowy z pracownikiem,
      3. warunki konieczne do przeprowadzania trudnych rozmów,
      4. jakie obawy odnośnie rozmowy może mieć pracownik i jakich reakcji możemy się spodziewać.
    2. Rozmowa motywująca:
      1. co osłabia motywację pracowników w obecnej sytuacji?
      2. jak udzielać konstruktywnych i motywujących informacji zwrotnych w czasach pandemii,
      3. słowa kluczowe i słowa zakazane,
      4. najsilniejsze motywatory pozafinansowe w aktualnej sytuacji,
      5. przećwiczenie rozmowy motywującej w formie symulacji oraz wskazanie i omówienie punktów zapalnych.
    3. Rozmowa dyscyplinująca:
      1. procedura rozmowy dyscyplinującej,
      2. jak przekazywać negatywne informacje zwrotne,
      3. jak zmotywować pracownika do zmiany,
      4. najczęściej pojawiające się błędy i sposoby ich uniknięcia,
      5. przećwiczenie rozmowy dyscyplinującej w formie symulacji oraz wskazanie i omówienie punktów zapalnych.
    4. Odmawianie podwładnym w sposób motywujący:
      1. procedura asertywnej odmowy i pięć technik wspomagających,
      2. jak zapanować nad trudnymi emocjami pojawiającymi się podczas odmawiania podwładnym,
      3. analiza mowy ciała podczas odmawiania – jak stać, siedzieć, gestykulować, mówić, aby budować autorytet lidera,
      4. analiza najczęściej popełnianych błędów w odmawianiu,
      5. przećwiczenie odmawiania pracownikowi w formie symulacji oraz wskazanie i omówienie punktów zapalnych.
    5. Przekazywanie trudnych decyzji:
      1. renegocjowanie warunków umowy,
      2. procedura zwalniania pracownika,
      3. zasady przekazywania innych trudnych decyzji,
      4. wytyczne i praktyczne wskazówki dostosowane do potrzeb organizacji,
      5. przećwiczenie przekazywania trudnych informacji w formie symulacji oraz wskazanie i omówienie punktów zapalnych.
    6. Dobre praktyki w komunikacji z pracownikami w czasach pandemii:
      1. wymiana doświadczeń uczestników,
      2. 5 zasad komunikowania się z pracownikiem w aktualnej sytuacji. 

     

    Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności zarządzania zespołem w trudnych i niestabilnych warunkach pandemii. Szczególna uwaga poświęcona zostanie praktycznym zasadom i wskazówkom w obszarze efektywnej i motywującej komunikacji z pracownikami. Dodatkowo każda kompetencja menedżerska przećwiczona zostanie w formie symulacji.

    Adresaci: Kadra kierownicza, Liderzy zespołów.

  • Zajęcia prowadzi Beata Janiczek-Krotowska –  psycholog, konsultant kryzysowy, certyfikowany coach (International Coach ICC), trener specjalizujący się w szkoleniach menedżerskich i interpersonalnych dla kadry zarządzającej. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i International Coaching Community. Posiada ponad 17-letnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu punktowych oraz systemowych szkoleń dla kadry zarządzającej uczelni m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum UJ, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Specjalizuje się w konsultacjach kryzysowych i szkoleniach menedżerskich z zakresu budowania autorytetu kierownika, motywowania pozafinansowego, delegowania zadań, odpowiedzialności i uprawnień, przywództwa w organizacji, prowadzenia zebrań i wystąpień publicznych, przeciwdziałania manipulacji i mobbingowi w środowisku akademickim. W swojej pracy trenerskiej łączy wiedzę i doświadczenie w dziedzinie psychologii i organizacji.

  • Lokalizacja szkolenie online
    Termin 07/12/2021 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas

     

    Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
    - laptop/tablet/telefon komórkowy,
    - stabilne łącze internetowe.

    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
    - merytoryczne szkolenie,
    - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
    - pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.

  • Rejestracja na szkolenie online

    Warunki uczestnictwa:

    • Wypełnienie Formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem
      i akceptacją Regulaminu,
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia,
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta,
    • Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
      • najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
      • najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma. 
    • Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949

     

    Warunki techniczne dla szkoleń online:

    • Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
      • laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
      • szerokopasmowe połączenie z Internetem,
      • kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
    • Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
    • Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
    • aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
    • aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.