PROGRAM SZKOLENIA:
- Jak przygotować się do trudnej rozmowy z pracownikiem:
- komunikacja w świecie VUCA,
- 3 kroki przygotowujące do trudnej rozmowy z pracownikiem,
- warunki konieczne do przeprowadzania trudnych rozmów,
- jakie obawy odnośnie rozmowy może mieć pracownik i jakich reakcji możemy się spodziewać.
- Rozmowa motywująca:
- co osłabia motywację pracowników w obecnej sytuacji?
- jak udzielać konstruktywnych i motywujących informacji zwrotnych w czasach pandemii,
- słowa kluczowe i słowa zakazane,
- najsilniejsze motywatory pozafinansowe w aktualnej sytuacji,
- przećwiczenie rozmowy motywującej w formie symulacji oraz wskazanie i omówienie punktów zapalnych.
- Rozmowa dyscyplinująca:
- procedura rozmowy dyscyplinującej,
- jak przekazywać negatywne informacje zwrotne,
- jak zmotywować pracownika do zmiany,
- najczęściej pojawiające się błędy i sposoby ich uniknięcia,
- przećwiczenie rozmowy dyscyplinującej w formie symulacji oraz wskazanie i omówienie punktów zapalnych.
- Odmawianie podwładnym w sposób motywujący:
- procedura asertywnej odmowy i pięć technik wspomagających,
- jak zapanować nad trudnymi emocjami pojawiającymi się podczas odmawiania podwładnym,
- analiza mowy ciała podczas odmawiania – jak stać, siedzieć, gestykulować, mówić, aby budować autorytet lidera,
- analiza najczęściej popełnianych błędów w odmawianiu,
- przećwiczenie odmawiania pracownikowi w formie symulacji oraz wskazanie i omówienie punktów zapalnych.
- Przekazywanie trudnych decyzji:
- renegocjowanie warunków umowy,
- procedura zwalniania pracownika,
- zasady przekazywania innych trudnych decyzji,
- wytyczne i praktyczne wskazówki dostosowane do potrzeb organizacji,
- przećwiczenie przekazywania trudnych informacji w formie symulacji oraz wskazanie i omówienie punktów zapalnych.
- Dobre praktyki w komunikacji z pracownikami w czasach pandemii:
- wymiana doświadczeń uczestników,
- 5 zasad komunikowania się z pracownikiem w aktualnej sytuacji.
Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności zarządzania zespołem w trudnych i niestabilnych warunkach pandemii. Szczególna uwaga poświęcona zostanie praktycznym zasadom i wskazówkom w obszarze efektywnej i motywującej komunikacji z pracownikami. Dodatkowo każda kompetencja menedżerska przećwiczona zostanie w formie symulacji.
Adresaci: Kadra kierownicza, Liderzy zespołów.
Zajęcia prowadzi Beata Janiczek-Krotowska – psycholog, konsultant kryzysowy, certyfikowany coach (International Coach ICC), trener specjalizujący się w szkoleniach menedżerskich i interpersonalnych dla kadry zarządzającej. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i International Coaching Community. Posiada ponad 17-letnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu punktowych oraz systemowych szkoleń dla kadry zarządzającej uczelni m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum UJ, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Specjalizuje się w konsultacjach kryzysowych i szkoleniach menedżerskich z zakresu budowania autorytetu kierownika, motywowania pozafinansowego, delegowania zadań, odpowiedzialności i uprawnień, przywództwa w organizacji, prowadzenia zebrań i wystąpień publicznych, przeciwdziałania manipulacji i mobbingowi w środowisku akademickim. W swojej pracy trenerskiej łączy wiedzę i doświadczenie w dziedzinie psychologii i organizacji.
-
Lokalizacja |
szkolenie online
|
Termin |
07/12/2021
Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem
napisz do nas
|
Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
- laptop/tablet/telefon komórkowy,
- stabilne łącze internetowe.
Gwarantujemy:
- materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
- merytoryczne szkolenie,
- możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
- pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.
-
Rejestracja na szkolenie online
Warunki uczestnictwa:
- Wypełnienie Formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem
i akceptacją Regulaminu,
- W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia,
- W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta,
- Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
- najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
- najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma.
- Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949
Warunki techniczne dla szkoleń online:
- Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
- laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
- szerokopasmowe połączenie z Internetem,
- kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
- Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
- aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
- aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.