SKRÓCONY OPIS SZKOLENIA
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, chcących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności o zasady, metody i narzędzia podnoszące jakość i efektywność prowadzonych przez nich działań w zakresie obsługi klienta ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania postawy asertywnej w relacjach z klientem.
Nazwa celu |
Kryteria rozstrzygające osiągnięcie celu – korzyści dla uczestnika |
Przekazanie wiedzy nt. uwarunkować psychologicznych |
Uczestnicy:
|
Rozwijanie umiejętności asertywnej komunikacji w sytuacjach konfliktowych |
Uczestnicy:
|
Rozwijanie umiejętności wykorzystania narzędzi asertywnej komunikacji |
Uczestnicy:
|
PROGRAM
przedstawienie celów szkolenia oraz Trenera,
zebranie oczekiwań uczestników,
spisanie kontraktu oraz omówienie kwestii organizacyjnych.
asertywność – definicja, uwarunkowania, postawy nieasertywne i ich źródła,
postawy wobec innych (żaba i księżkniczka),
asertywna komunikacja,
czego nie robić – najczęstsze błędy w komunikacji i sposoby ich unikania.
Przykładowe ćwiczenia:
Trening asertywności:
Przykładowe ćwiczenia:
OPIS METODYKI SZKOLENIA
80% metody praktyczne:
20% metody teoretyczne:
Zajęcia prowadzi Dominika Zielińska – trener kompetencji miękkich / akredytowany coach ACC. Od 2010 roku rozwija kompetencje miękkie, menadżerskie i coachingowe zarówno w czasie dedykowanych szkoleń jak i zajęć na studiach podyplomowych. Od 2010 roku współpracuje z instytucjami publicznymi w zakresie wdrażania i poprawy standardów obsługi klienta. Od 2012 roku pracuje jako konsultant i trener w projektach dot. zarządzania w sytuacjach trudnych oraz rozwoju kompetencji kadry kierowniczej w zakresie komunikacji (w szczególności komunikacji międzykulturowej i międzypokoleniowej). W latach 2015-18 zarządzała i aktywnie uczestniczyła w procesach rozwoju kompetencji 80-osobowej kadry kierowniczej Tesco Dystrybucja. Wdrażała m.in. modele kompetencji oraz programy rozwojowe na stanowiska kierownicze. Jako akredytowany coach (ACC) przeprowadziła ponad 450 godzin sesji coachingowych dla klientów indywidualnych oraz ponad 250 godzin dla klientów korporacyjnych. Prowadziła szkolenia dla administracji publicznej m.in. dla: Politechniki Krakowskiej, Sądu Rejonowego w Gliwicach, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urządu Miasta St. Warszawy a także dla wielu firm, m.in: Arcelor, Argus, BorgWarner, Credit Suisse, HP, Impel, Kruszwica, Magneti Marelli, PARP, PKP Intercity, Polpharma, Pracuj.pl, TESCO, Volvo.
Jaki ma styl pracy?
Lokalizacja | online |
---|---|
Termin | 08/03/2021 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas |
Godziny | 09:00 - 15:00 |
Cena za osobę | 500 PLN netto, 615.00 PLN brutto |
Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
- komputer/laptop/tablet/telefon komórkowy
- stabilne połączenie internetowe
Gwarantujemy:
- materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
- merytoryczne szkolenie,
- możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
- pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.
Link do rejestracja na szkolenie online
Warunki uczestnictwa: