SKRÓCONY OPIS SZKOLENIA
Szkolenie przeznaczone jest dla menadżerów, chcących poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności o zasady,
metody i narzędzia podnoszące jakość i efektywność zarządzania zmianami w organizacji.
Nazwa celu |
Kryteria rozstrzygające jego osiągnięcie |
Przekazanie wiedzy dotyczącej specyfiki procesu zmiany. |
Uczestnicy:
|
Uświadomienie kompetencji i umiejętności menadżera w procesie zmian i dokonanie autodiagnozy uczestników. |
Uczestnicy:
|
Przekazanie praktycznych narzędzi pomocnych w diagnozowaniu, projektowaniu i monitorowaniu procesu zmiany. |
Uczestnicy:
|
Przekazanie wiedzy nt. ograniczeń i negatywnych skutków zmian oraz technik łagodzenia ich skutków. |
Uczestnicy:
|
Nabycie umiejętności komunikowania zmian. |
Uczestnicy:
|
PROGRAM SZKOLENIA
Metody pracy:
- burza mózgów,
- prezentacja,
- dyskusja moderowana,
- współdzielony arkusz problemowy.
Metody pracy:
- praca w podpokojach (praca w podgrupach)
- kwestionariusz autodiagnozy.
Metody pracy:
- symulacja/gra,
- praca w podpokojach (praca w podgrupach),
- wirtualny flipchart,
- dyskusja moderowana.
Główny cel szkolenia
Dostarczyć wiedzy, umiejętności i narzędzi w zakresie zarządzania zmianą w organizacji.
ADRESACI SZKOLENIA
Zajęcia prowadzi Dominika Zielińska – trener kompetencji miękkich / akredytowany coach ACC. Od 2010 roku rozwija kompetencje miękkie, menadżerskie i coachingowe zarówno w czasie dedykowanych szkoleń jak i zajęć na studiach podyplomowych. Od 2010 roku współpracuje z instytucjami publicznymi w zakresie wdrażania i poprawy standardów obsługi klienta. Od 2012 roku pracuje jako konsultant i trener w projektach dot. zarządzania w sytuacjach trudnych oraz rozwoju kompetencji kadry kierowniczej w zakresie komunikacji (w szczególności komunikacji międzykulturowej i międzypokoleniowej). W latach 2015-18 zarządzała i aktywnie uczestniczyła w procesach rozwoju kompetencji 80-osobowej kadry kierowniczej Tesco Dystrybucja. Wdrażała m.in. modele kompetencji oraz programy rozwojowe na stanowiska kierownicze. Jako akredytowany coach (ACC) przeprowadziła ponad 450 godzin sesji coachingowych dla klientów indywidualnych oraz ponad 250 godzin dla klientów korporacyjnych. Prowadziła szkolenia dla administracji publicznej m.in. dla: Politechniki Krakowskiej, Sądu Rejonowego w Gliwicach, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urządu Miasta St. Warszawy a także dla wielu firm, m.in: Arcelor, Argus, BorgWarner, Credit Suisse, HP, Impel, Kruszwica, Magneti Marelli, PARP, PKP Intercity, Polpharma, Pracuj.pl, TESCO, Volvo.
Jaki ma styl pracy?
Lokalizacja | szkolenie online |
---|---|
Termin | 21/06/2021 – 22/06/2021 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas |
Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
- komputer/laptop/tablet/telefon komórkowy,
- stabilne połączenie internetowe.
Gwarantujemy:
- materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
- merytoryczne szkolenie,
- możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
- pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.
Link do rejestracji na szkolenie online
Warunki uczestnictwa