System Ewaluacji Dorobku Naukowego – gromadzenie i przetwarzanie danych na potrzeby ewaluacji jakości działalności naukowej

  • PROGRAM SZKOLENIA

    1.  Podstawy prawne.
    2. Podstawowe założenia ewaluacji 2017-2021 oraz wymogi sprawozdawcze.
    3. Przygotowanie organizacyjne do gromadzenia i przetwarzania danych na potrzeby ewaluacji jakości działalności naukowej:
      1. wewnętrzne akty prawne,
      2. pełnomocnictwa,
      3. administracja danymi osobowymi.
    4. Praktyczna obsługa systemu SEDN w wersji demonstracyjnej:
      1. zarządzanie użytkownikami,
      2. dane o podmiocie, w tym o dyscyplinach i osobach ewaluowanych,
      3. osiągnięcia naukowe i artystyczne.
    5. Dyskusja.
  • Zajęcia prowadzi  dr Jarosław Woźniak – absolwent i wieloletni pracownik Instytutu Matematyki Uniwersytetu Szczecińskiego, doktoryzował się z Matematycznej teorii sterowania w dyscyplinie Automatyka i Robotyka na Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym. Ekspert z zakresu kategoryzacji i ewaluacji, aktualnie pełnomocnik Rektora Uniwersytetu Szczecińskiego ds. ewaluacji. Autor kilkunastu wykładów i prelekcji na temat ewaluacji jakości działalności naukowej, w tym na Ogólnopolskiej Konferencji Szkoleniowej „Ewaluacja jakości działalności naukowej po wejściu w życie Konstytucji dla nauki. Jak przygotować się do nowej oceny parametrycznej dyscyplin naukowych?” oraz na Zjeździe dziekanów Wydziałów Historycznych i dyrektorów Instytutów Historii polskich uczelni wyższych. Członek Rady Konsultacyjnej Rektora Uniwersytetu Szczecińskiego, współautor założeń do Statutu Uniwersytetu Szczecińskiego i kilku innych wewnętrznych aktów prawnych US (np. systemu motywacyjnego obniżenia wymiaru pensum za wybitne osiągnięcia naukowe, zasad okresowej oceny nauczycieli akademickich), Senator US, członek stałej komisji Senatu US ds. budżetu i finansów. Na co dzień zajmuje się teorią stabilności, teorią operatorów nieograniczonych, statystyką matematyczną i teorią automatów komórkowych. 

  • Lokalizacja online
    Termin 21/04/2021 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas
    Godziny 09:00 - 15:00
    Cena za osobę 500 PLN netto, 615.00 PLN brutto

    Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
    - komputer/laptop/tablet/telefon komórkowy
    - stabilne połączenie internetowe

    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
    - merytoryczne szkolenie,
    - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
    - pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.

  • Link do rejestracji na szkolenie


    Warunki uczestnictwa

    • Wypełnienie Formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem
      i akceptacją Regulaminu.
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
      • najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
      • najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma. 
    • Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949

    Warunki techniczne dla szkoleń online

    • Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
      • laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
      • szerokopasmowe połączenie z Internetem,
      • kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
    • Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
    • Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
    • aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
    • aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.