Przygotowanie i przeprowadzanie efektywnej rozmowy oceniającej pracę doktoranta

  • SZKOLENIE JEST REALIZOWANE NA ZAMÓWIENIE UCZELNI

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Rola przeprowadzenia rozmowy oceniającej pracę doktoranta:
      1. jaką funkcję pełni ocena doktoranta?
      2. korzyści jakie wynikają z przeprowadzania efektywnych rozmów oceniających.
    2. Przygotowanie się do rozmowy oceniającej:
      1. zasady przygotowania się członka komisji do rozmowy,
      2. kryteria pomocnicze według których doktorant powinien przygotować się do spotkania,
      3. efekt rogów i efekt aureoli w rozmowie oceniającej,
      4. wybór miejsca i czasu.
    3. Przeprowadzenie efektywnej rozmowy oceniającej z doktorantem:
      1. motywujące poinformowanie doktoranta o celu rozmowy i stworzenie atmosfery wzajemnego zaufania,
      2. kluczowe etapy rozmowy podsumowującej pracę doktoranta,
      3. zasady udzielania motywujących informacji zwrotnych,
      4. jak rozliczyć doktoranta z realizacji zadań w sposób motywujący go do rozwoju?
      5. zarządzanie przebiegiem rozmowy oceniającej.
    4. Reagować na trudne sytuacje:
      1. sposoby konstruktywnego reagowania w trudnych sytuacjach, które mogą pojawić się przed i w trakcie rozmowy oceniającej pracę doktoranta,
      2. analiza najczęściej popełnianych błędów w ocenianiu.
    5. Podsumowanie szkolenia:
      1. 10 zasad efektywnego przeprowadzenia rozmowy oceniającej doktoranta.

     

    Cel szkolenia: rozwinięcie kluczowych umiejętności komunikacyjnych Uczestników w zakresie przygotowania i przeprowadzania efektywnych rozmów oceniających pracę doktorantów, które podnoszą motywację wewnętrzną do dalszego rozwoju oraz umożliwiają szybsze osiąganie wspólnych celów zawodowych.

  • Zajęcia prowadzi Beata Janiczek-Krotowska– psycholog, certyfikowany coach (International Coach ICC), certyfikowany konsultant kryzysowy i trener specjalizujący się w szkoleniach podnoszących kompetencje miękkie specjalistów. Posiada  ponad 17-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla  uczelni m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum UJ, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu profesjonalnej obsługi studenta, profesjonalnej autoprezentacji, komunikacji w zespole, radzenia sobie w trudnych sytuacjach, różnic międzykulturowych, zarządzania czasem, radzenia sobie ze stresem i agresją. 

  • Lokalizacja szkolenie online
    Termin 30/09/2021 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas
    Godziny 09:00 - 15:00
    Cena za osobę netto, 0.00 brutto

    Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
    - laptop/tablet/telefon komórkowy
    - stałe łącze internetowe

    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej
    - merytoryczne szkolenie,
    - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
    - pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.

  • Wyślij zapytanie o szkolenie zamknięte

    Warunki uczestnictwa

    • Wypełnienie Formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem
      i akceptacją Regulaminu.
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
      • najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
      • najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma. 
    • Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949

    Warunki techniczne dla szkoleń online

    • Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
      • laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
      • szerokopasmowe połączenie z Internetem,
      • kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
    • Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
    • Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
    • aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
    • aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.