Różnice kulturowe w obsłudze studenta w biurze uczelni

  • Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności profesjonalnej obsługi studentów z uwzględnieniem różnic kulturowych. Szczególna uwaga poświęcona będzie rozwijaniu świadomości uczestników w jaki sposób komunikować się ze studentami z innych nacji, aby budować dobrą atmosferę rozmowy i nie popełniać kluczowych błędów wynikających z różnic kulturowych. 

    PROGRAM SZKOLENIA 

    1. Różnice kulturowe w praktyce w środowisku akademickim:
      • 3 kluczowe kryteria różnicujące kultury,
      • określenie specyfiki naszej nacji jako punktu wyjścia do omawianych kultur,
      • znaczenie relacji społecznych czyli: dystansu społecznego, ceremonii, stosunku do czasu i terminowych zobowiązań.
    2. Specyfika obsługi studenta zagranicznego – charakterystyka wybranych profili kulturowych:
      • Ukraina, Białoruś, Rosja,
      • Hiszpania, Włochy,
      • Francja, Anglia, Niemcy,
      • Uzbekistan, Kazachstan,
      • Kenia, Zimbabwe,
      • Turcja,
      • Indie,
      • Japonia, Chiny.
    3. Sztuka nawiązywania kontaktu interpersonalnego ze studentem zagranicznym:
      • znaczenie „pierwszego wrażenia” w profesjonalnej obsłudze studenta,
      • rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej – słowa, postawa, mimika, tembr głosu, sposób poruszania się, kontakt wzrokowy a różnice kulturowe.
    4. Analiza najczęściej popełnianych błędów w obsłudze studentów z innych nacji:
      • komunikacja ze studentami z krajów arabskich i muzułmańskich,
      • profilaktyka trudnych sytuacji,
      • właściwa komunikacja w trudnych sytuacjach.
    5. Podsumowanie najważniejszych zasad w obsłudze studenta zagranicznego.

    Czas trwania: 6 h.

  • Zajęcia prowadzi Beata Janiczek-Lasota – psycholog, certyfikowany coach (International Coach ICC), certyfikowany konsultant kryzysowy i trener specjalizujący się w szkoleniach podnoszących kompetencje miękkie specjalistów. Posiada  ponad 17-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla  uczelni m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum UJ, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu profesjonalnej obsługi studenta, profesjonalnej autoprezentacji, komunikacji w zespole, radzenia sobie w trudnych sytuacjach, różnic międzykulturowych, zarządzania czasem, radzenia sobie ze stresem i agresją. 

  • Lokalizacja szkolenie online
    Termin 18/06/2021 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas

    Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
    - laptop/tablet/telefon komórkowy
    - stabilne połączenie internetowe.

    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej
    - merytoryczne szkolenie,
    - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
    - pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.

  • Rejestracja na szkolenie online

     

    Warunki uczestnictwa

    • Wypełnienie Formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem
      i akceptacją Regulaminu.
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
      • najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
      • najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma. 
    • Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949

     

    Warunki techniczne dla szkoleń online

    • Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
      • laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
      • szerokopasmowe połączenie z Internetem,
      • kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
    • Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
    • Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
    • aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
    • aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.