Czarny Łabędź, czyli zarządzanie zespołem w sytuacji kryzysowej

  • PROGRAM SZKOLENIA:

    1. Czym jest Czarny Łabędź i sytuacja kryzysowa w zarządzaniu zespołem w uczelni?
      1. dynamika kryzysu,
      2. dwie kluczowe formy kryzysu,
      3. konsekwencje kryzysu, stresu ostrego i chronicznego dla zespołu i Lidera,
      4. gwałtowne zmiany a poczucie bezpieczeństwa pracownika.
    2. Skuteczna i motywująca komunikacja w sytuacji kryzysowej:
      1. struktura wystąpienia informacyjnego – kiedy i w jaki sposób przekazywać informacje zespołowi?
      2. jakie informacje przekazywać – wybór rodzaju i zakresu komunikatu do zespołu w kontekście sytuacji kryzysowej i nagłych zmian,
      3. 5 zasad informowania pracowników w sytuacji kryzysowej,
      4. 5 słów zakazanych i najczęściej popełniane błędy podczas przekazywania informacji,
      5. budowanie postawy sprzyjającej zmianie i komunikowanie korzyści płynących ze zmiany.
    3. Trudne sytuacje w  kryzysie:
      1. procedura reagowania na obawy i negatywne emocje pracowników,
      2. procedura reagowania na narzekanie pracowników,
      3. procedura reagowania w sytuacji paniki pracownika,
      4. struktura wystąpienia kryzysowego.
    4. Techniki radzenia sobie z własnym stresem (ostrym i chronicznym) w sytuacji kryzysowej:
      1. konstruktywne i niekonstruktywne sposoby radzenia sobie ze stresem ostrym i chronicznym: reakcje ucieczkowe, uspokajanie się, rozwiązywanie sytuacji trudnych oraz profilaktyka,
      2. kontrola własnych emocji,
      3. profilaktyka pojawienia się paniki u Lidera,
      4. 5 technik antystresowych do codziennego stosowania,
      5. 2 techniki szybkiego opanowania stresu w kryzysowej sytuacji.

     

    Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy z zakresu zarządzania zespołem w sytuacji nagłego i niespodziewanego kryzysu. Szczególna uwaga poświęcona zostanie omówieniu dynamiki sytuacji kryzysowej, reakcjom pracowników i zmianom, które nastąpią po doświadczeniu kryzysu u kierownika i członków zespołu. Ponadto omówiona zostanie efektywna komunikacja z pracownikami w sytuacji kryzysowej, reagowanie w trudnych sytuacjach oraz sposoby na obniżenie swojego poziomu stresu ostrego i chronicznego. 

  • Zajęcia prowadzi Beata Janiczek-Lasota –  psycholog, konsultant kryzysowy, certyfikowany coach (International Coach ICC), trener specjalizujący się w szkoleniach menedżerskich i interpersonalnych dla kadry zarządzającej. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i International Coaching Community. Posiada ponad 17-letnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu punktowych oraz systemowych szkoleń dla kadry zarządzającej uczelni m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum UJ, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Specjalizuje się w konsultacjach kryzysowych i szkoleniach menedżerskich z zakresu budowania autorytetu kierownika, motywowania pozafinansowego, delegowania zadań, odpowiedzialności i uprawnień, przywództwa w organizacji, prowadzenia zebrań i wystąpień publicznych, przeciwdziałania manipulacji i mobbingowi w środowisku akademickim. W swojej pracy trenerskiej łączy wiedzę i doświadczenie w dziedzinie psychologii i organizacji.

  • Lokalizacja szkolenie on-line
    Termin 12/07/2021 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas
    Godziny 09:00 - 15:00
    Cena za osobę 500 PLN netto, 615.00 PLN brutto

     

    Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
    - laptop/tablet/telefon komórkowy
    - stałe łącze internetowe
     
    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
    - merytoryczne szkolenie,,
    - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
    - pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.

  • Link do rejestracji na szkolenie online
     

    Warunki uczestnictwa

    • Wypełnienie Formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem
      i akceptacją Regulaminu.
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
      • najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
      • najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma. 
    • Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949

     

    Warunki techniczne dla szkoleń online

    • Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt
      i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
      • laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
      • szerokopasmowe połączenie z Internetem,
      • kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
    • Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
    • Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
    • aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
    • aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.