PROGRAM SZKOLENIA:
- Czym jest Czarny Łabędź i sytuacja kryzysowa w zarządzaniu zespołem w uczelni?
- dynamika kryzysu,
- dwie kluczowe formy kryzysu,
- konsekwencje kryzysu, stresu ostrego i chronicznego dla zespołu i Lidera,
- gwałtowne zmiany a poczucie bezpieczeństwa pracownika.
- Skuteczna i motywująca komunikacja w sytuacji kryzysowej:
- struktura wystąpienia informacyjnego – kiedy i w jaki sposób przekazywać informacje zespołowi?
- jakie informacje przekazywać – wybór rodzaju i zakresu komunikatu do zespołu w kontekście sytuacji kryzysowej i nagłych zmian,
- 5 zasad informowania pracowników w sytuacji kryzysowej,
- 5 słów zakazanych i najczęściej popełniane błędy podczas przekazywania informacji,
- budowanie postawy sprzyjającej zmianie i komunikowanie korzyści płynących ze zmiany.
- Trudne sytuacje w kryzysie:
- procedura reagowania na obawy i negatywne emocje pracowników,
- procedura reagowania na narzekanie pracowników,
- procedura reagowania w sytuacji paniki pracownika,
- struktura wystąpienia kryzysowego.
- Techniki radzenia sobie z własnym stresem (ostrym i chronicznym) w sytuacji kryzysowej:
- konstruktywne i niekonstruktywne sposoby radzenia sobie ze stresem ostrym i chronicznym: reakcje ucieczkowe, uspokajanie się, rozwiązywanie sytuacji trudnych oraz profilaktyka,
- kontrola własnych emocji,
- profilaktyka pojawienia się paniki u Lidera,
- 5 technik antystresowych do codziennego stosowania,
- 2 techniki szybkiego opanowania stresu w kryzysowej sytuacji.
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy z zakresu zarządzania zespołem w sytuacji nagłego i niespodziewanego kryzysu. Szczególna uwaga poświęcona zostanie omówieniu dynamiki sytuacji kryzysowej, reakcjom pracowników i zmianom, które nastąpią po doświadczeniu kryzysu u kierownika i członków zespołu. Ponadto omówiona zostanie efektywna komunikacja z pracownikami w sytuacji kryzysowej, reagowanie w trudnych sytuacjach oraz sposoby na obniżenie swojego poziomu stresu ostrego i chronicznego.
Zajęcia prowadzi Beata Janiczek-Lasota – psycholog, konsultant kryzysowy, certyfikowany coach (International Coach ICC), trener specjalizujący się w szkoleniach menedżerskich i interpersonalnych dla kadry zarządzającej. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i International Coaching Community. Posiada ponad 17-letnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu punktowych oraz systemowych szkoleń dla kadry zarządzającej uczelni m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum UJ, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Specjalizuje się w konsultacjach kryzysowych i szkoleniach menedżerskich z zakresu budowania autorytetu kierownika, motywowania pozafinansowego, delegowania zadań, odpowiedzialności i uprawnień, przywództwa w organizacji, prowadzenia zebrań i wystąpień publicznych, przeciwdziałania manipulacji i mobbingowi w środowisku akademickim. W swojej pracy trenerskiej łączy wiedzę i doświadczenie w dziedzinie psychologii i organizacji.
-
Lokalizacja |
szkolenie on-line
|
Termin |
12/07/2021
Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem
napisz do nas
|
Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
- laptop/tablet/telefon komórkowy
- stałe łącze internetowe
Gwarantujemy:
- materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
- merytoryczne szkolenie,,
- możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
- pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.
-
Link do rejestracji na szkolenie online
Warunki uczestnictwa
- Wypełnienie Formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem
i akceptacją Regulaminu.
- W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
- W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
- Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
- najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
- najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma.
- Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949
Warunki techniczne dla szkoleń online
- Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt
i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
- laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
- szerokopasmowe połączenie z Internetem,
- kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
- Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
- aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
- aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.