Prawne aspekty działalności promocyjnej uczelni

  • PROGRAM SZKOLENIA 

    1. Najczęściej pojawiające się elementy podlegające ochronie prawnej:
      1. utwory,
      2. znaki towarowe,
      3. dane osobowe,
      4. dobra osobiste,
      5. wizerunek.
    2. Sposób korzystania z elementów prawnie chronionych – przeniesienie praw i licencja – które rozwiązanie wybrać?
    3. Umowy i zgody pozwalające na korzystanie z praw – elementy, na które należy zwrócić uwagę.
    4. Materiały promocyjne – o co zadbać przed ich rozpowszechnianiem?
    5. Wydarzenia promocyjne:
      1. regulamin wydarzenia,
      2. rejestracja udziału w wydarzeniu vs. wydarzenia otwarte,
      3. relacja z wydarzenia – zdjęcia, nagrania, streaming.
    6. Konkursy:
      1. prawne uregulowanie konkursu (przyrzeczenie publiczne) i jego konsekwencje w praktyce,
      2. regulamin konkursu,
      3. przedmiot konkursu a prawa autorskie.
    7. Social media:
      1. materiały zamieszczane w social mediach,
      2. akcje organizowane za pośrednictwem kanałów i portali społecznościowych.

    Szkolenie skierowane jest do pracowników jednostek zajmujących się działalnością promocyjną uczelni – organizacją wydarzeń, prowadzeniem kanałów social mediów, przygotowywaniem materiałów promocyjnych. Szkolenie w pełni obejmuje swoim zakresem prawne aspekty  działalności promocyjnej uczelni.

    Adresaci: pracownicy jednostek zajmujących się promocją uczelni.

  • Zajęcia prowadzi Monika Bankowicz – prawnik, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jej zainteresowania zawodowe to przede wszystkim prawo zobowiązań, prawo własności intelektualnej i nowych mediów, ochrona danych osobowych, prawo pracy, a w swojej praktyce zajmuje się także zagadnieniami dostępu do informacji publicznej. Obecnie pracuje w Zespole Radców Prawnych Uniwersytetu Jagiellońskiego.

  • Lokalizacja szkolenie on-line
    Termin 29/06/2021 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas
    Godziny 09:00 - 15:00
    Cena za osobę 500 PLN netto, 615.00 PLN brutto

    Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
    - komputer/laptop/tablet/telefon komórkowy
    - stabilne połączenie internetowe

    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
    - merytoryczne szkolenie,
    - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
    - pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.

  • Rejestracja na szkolenie online

     

    Warunki uczestnictwa

    • Wypełnienie Formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem
      i akceptacją Regulaminu.
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
      • najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
      • najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma. 
    • Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949

     

    Warunki techniczne dla szkoleń online

    • Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
      • laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
      • szerokopasmowe połączenie z Internetem,
      • kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
    • Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
    • Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
    • aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
    • aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.