Profesjonalna obsługa studenta w dziekanacie i sekretariacie uczelni

  • Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności profesjonalnej obsługi studentów w oparciu o praktyczne mechanizmy psychologiczne. Szczególna uwaga poświęcona zostanie dostosowaniu standardów profesjonalnej i efektywnej obsługi do specyfiki uczelni. 

    PROGRAM SZKOLENIA 

    1. Specyfika obsługi studenta/klienta w dziekanacie i sekretariacie uczelni:
      • korzyści wynikające z profesjonalnej obsługi.
    2. Nawiązanie kontaktu i budowanie pozytywnych relacji z klientem/studentem:
      • siła pozytywnego pierwszego wrażenia – na co należy zwrócić szczególną uwagę przy wywieraniu dobrego pierwszego wrażenia,
      • zasady profesjonalnej autoprezentacji,
      • znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej – kluczowe słowa, postawa, mimika, tembr głosu, sposób poruszania się, kontakt wzrokowy,
      • jak budować pozytywne nastawienie do studentów.
    3. Sztuka zarządzania rozmową:
      • kluczowe narzędzia komunikacyjne umożliwiające efektywne zarządzanie rozmową,
      • analiza potrzeb studenta/klienta,
      • 5 najczęściej popełnianych błędów.
    4. Zapobieganie trudnym sytuacjom, czyli sposoby efektywnej obsługi głównych typów klientów/studentów:
      • typy osobowości nastawione na relację,
      • typy osobowości nastawione na zadanie,
      • jak rozpoznać typ osobowości studenta,
      • efektywne strategie obsługi poszczególnych typów studentów,
      • mechanizmy psychologiczne wpływające na przebieg obsługi.
    5. Jak obsługiwać trudnych studentów/klientów:
      • właściwa komunikacja w trudnych sytuacjach,
      • reagowanie na nierealne oczekiwania klienta roszczeniowego,
      • efektywne radzenie sobie z emocjami klienta agresywnego,
      • jak radzić sobie z klientem rozmownym.

    Czas trwania: 6 h.

  • Szkolenie prowadzi Beata Janiczek-Krotowska – psycholog, trener specjalizujący się w szkoleniach menedżerskich i interpersonalnych, konsultant kryzysowy, certyfikowany coach (International Coach ICC). Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i International Coaching Community. Posiada ponad 17-letnie doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu szkoleń dla uczelni m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum UJ, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu radzenia sobie ze stresem, komunikacji, obsługi studenta, asertywności, dialogu międzypokoleniowego. W swojej pracy trenerskiej łączy wiedzę i doświadczenie w dziedzinie psychologii i organizacji.

  • Lokalizacja szkolenie online
    Termin 10/09/2021 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas
    Godziny 09:00 - 15:00
    Cena za osobę 500 PLN netto, 615.00 PLN brutto

    Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
    - laptop/tablet/telefon komórkowy,
    - stabilne łącze internetowe.

    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
    - merytoryczne szkolenie,
    - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
    - pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.

  • Link do rejestracji na szkolenie online


    Warunki uczestnictwa

    • Wypełnienie Formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem
      i akceptacją Regulaminu.
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
      • najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
      • najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma. 
    • Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949

     

    Warunki techniczne dla szkoleń online

    • Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
      • laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
      • szerokopasmowe połączenie z Internetem,
      • kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
    • Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
    • Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
    • aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
    • aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.