Zasady gospodarki finansowej uczelni w świetle zmian wprowadzonych ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce

  • PROGRAM SZKOLENIA

    1. Przepisy regulujące zasady gospodarki finansowej uczelni –zmiany wprowadzone ustawą 2.0 z uwzględnieniem przepisów wprowadzających ustawę – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
    2. Formy prawne przekazywania środków z budżetu państwa od 1 stycznia 2019 r.  
    3. Przychody uczelni w nowym stanie prawnym wprowadzonym Ustawą 2.0
    4. Zasady finansowania działalności dydaktycznej.
    5. Zasady finansowania działalności naukowo – badawczej.
    6. Fundusze uczelni – Zmiany w zakresie tworzenia, wydatkowania, rozliczania, wprowadzone ustawą 2.0 od 1 stycznia 2019 r.
    7. Rozliczanie kosztów działalności uczelni z uwagi na połączenie strumieni finansowych z ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i Ustawy o zasadach finansowania nauki. (po zmianach Ustawą 2.0).
    8. Dyscyplina finansów publicznych.
    9. Podsumowanie szkolenia i konsultacje.
  • Zajęcia prowadzi Anna Pawełas – praktyk w dziedzinie finansów publicznych. Posiada doświadczenie w zakresie przeprowadzania kontroli funkcjonalnych i instytucjonalnych, monitorowania oraz analizy ekonomicznej i finansowej. W latach 2004 – 2007 główny księgowy jednostki organizacyjnej powiatu. Ukończyła studia w zakresie Ekonomii w Wyższej Szkole Ekonomiczno-Informatycznej  oraz w zakresie audytu strategicznego na Uniwersytecie Warszawskim. Od 2013 roku  trener w projekcie „Doskonalenie strategii zarządzania oświatą na poziomie regionalnym i lokalnym”. Prowadzi szkolenia w zakresie kontroli zarządczej, zarządzania finansami w uczelniach, kalkulacji kosztów kształcenia w szkołach wyższych, optymalizacji organizacji oświaty samorządowej w kontekście nowych wyzwań polskiej edukacji oraz planowanie wydatków oświatowych.

  • Lokalizacja szkolenie online
    Termin 20/09/2021 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas
    Godziny 09:00 - 15:00
    Cena za osobę 500 PLN netto, 615.00 PLN brutto

    Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
    - laptop/tablet/telefon komórkowy,
    - stabilne połączenie internetowe.

    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej
    - merytoryczne szkolenie,
    - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
    - pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.

  • Rejestracja na szkolenie online

     

    Warunki uczestnictwa

    • Wypełnienie Formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem
      i akceptacją Regulaminu.
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
      • najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
      • najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma. 
    • Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949

     

    Warunki techniczne dla szkoleń online

    • Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
      • laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
      • szerokopasmowe połączenie z Internetem,
      • kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
    • Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
    • Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
    • aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
    • aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.