Zarządzanie zespołem rozproszonym – wyzwanie dla kadry kierowniczej

  • PROGRAM SZKOLENIA

    1. Specyfika zespołu rozproszonego:
      1. wyzwania w zarządzaniu zespołem rozproszonym i strategie ich ograniczania,
      2. potrzeby pracowników w trybie home office,
      3. jak pandemia wpływa na zaangażowanie pracowników.
    2. Zawieranie kontraktu na efektywną pracę zdalną z członkami zespołu rozproszonego:
      1. kluczowe zasady pracy zdalnej, które powinien wprowadzić kierownik w zespole rozproszonym,
      2. budowanie nastawienia na efektywność a nie czas pracy wytyczony stałym godzinami,
      3. etapy spotkania online wprowadzającego kontrakt z zespołem rozproszonym,
      4. słowa kluczowe i zwroty zakazane.
    3. Zaprojektowanie nowych procesów przepływu komunikacji wewnątrz zespołu:
      1. efektywna komunikacja w zespole w formie zdalnej,
      2. praktyczne wskazówki jak prowadzić z pracownikami efektywne spotkania i rozmowy online,
      3. Wytworzenie nawyku zbierania feedbacku związanego z przepływem informacji w zespole.
    4. Skuteczne motywowanie i wspieranie pracowników w zespole rozproszonym:
      1. dobre praktyki w delegowaniu zadań podnoszące motywację,
      2. rytuały utrzymujące relacje w zespole,
      3. wspieranie i motywująca komunikacja w trybie pracy zdalnej.
    5. Podsumowanie szkolenia:
      1. 7 głównych zasad efektywnego zarządzania zespołem rozproszonym,
      2. panel pytań i odpowiedzi.

    Celem szkolenia jest rozwijanie konkretnych umiejętności zarządzania zespołem rozproszonym. Szczególna uwaga poświęcona zostanie:

    • omówieniu w jaki sposób wprowadzać kontrakt na efektywną pracę zdalną z zespołem rozproszonym,
    • określeniu nowych procesów przepływu informacji,
    • skutecznemu motywowaniu zespołu pracującemu w trybie home office,
    • wprowadzeniu dobrych i sprawdzonych praktyk w zarządzaniu zespołem rozporoszonym.

     

    Adresaci:

    • Kadra kierownicza.
    • Liderzy zespołów.
  • Szkolenie prowadzi Beata Janiczek-Krotowska –  psycholog, trener specjalizujący się w szkoleniach menedżerskich i interpersonalnych dla kadry zarządzającej, certyfikowany konsultant kryzysowy, certyfikowany coach (International Coach ICC). Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i International Coaching Community.

    Posiada ponad 17-letnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu punktowych oraz systemowych szkoleń dla kadry zarządzającej uczelni m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum UJ, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

    Specjalizuje się w konsultacjach kryzysowych i szkoleniach menedżerskich z zakresu budowania autorytetu kierownika, motywowania pozafinansowego, delegowania zadań, odpowiedzialności i uprawnień, przywództwa w organizacji, prowadzenia zebrań i wystąpień publicznych, przeciwdziałania manipulacji i mobbingowi w środowisku akademickim.

    W swojej pracy trenerskiej łączy wiedzę i doświadczenie w dziedzinie psychologii i organizacji.

     

  • Lokalizacja szkolenie online
    Termin 10/02/2023 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas
    Godziny 09:00 - 15:00
    Cena za osobę 600 PLN netto, 738.00 PLN brutto

    Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
    - laptop/tablet/telefon komórkowy,
    - stabilne połączenie internetowe.

    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
    - merytoryczne szkolenie,,
    - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
    - pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.

  • Warunki uczestnictwa

    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
      • najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
      • najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma. 
    • Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949

     

    Warunki techniczne dla szkoleń online

    • Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
      • laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
      • szerokopasmowe połączenie z Internetem,
      • kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
    • Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
    • Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
    • aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
    • aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.