Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności profesjonalnej obsługi studentów z uwzględnieniem różnic kulturowych. Szczególna uwaga poświęcona będzie rozwijaniu świadomości uczestników w jaki sposób komunikować się ze studentami z innych nacji, aby budować dobrą atmosferę rozmowy i nie popełniać kluczowych błędów wynikających z różnic kulturowych.
PROGRAM SZKOLENIA
- Różnice kulturowe w praktyce w środowisku akademickim:
- 3 kluczowe kryteria różnicujące kultury,
- określenie specyfiki naszej nacji jako punktu wyjścia do omawianych kultur,
- znaczenie relacji społecznych czyli: dystansu społecznego, ceremonii, stosunku do czasu i terminowych zobowiązań.
- Specyfika obsługi studenta zagranicznego – charakterystyka wybranych profili kulturowych:
- Ukraina, Białoruś, Rosja,
- Hiszpania, Włochy,
- Francja, Anglia, Niemcy,
- Uzbekistan, Kazachstan,
- Kenia, Zimbabwe,
- Turcja,
- Indie,
- Japonia, Chiny.
- Sztuka nawiązywania kontaktu interpersonalnego ze studentem zagranicznym:
- znaczenie „pierwszego wrażenia” w profesjonalnej obsłudze studenta,
- rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej – słowa, postawa, mimika, tembr głosu, sposób poruszania się, kontakt wzrokowy a różnice kulturowe.
- Analiza najczęściej popełnianych błędów w obsłudze studentów z innych nacji:
- komunikacja ze studentami z krajów arabskich i muzułmańskich,
- profilaktyka trudnych sytuacji,
- właściwa komunikacja w trudnych sytuacjach.
- Podsumowanie najważniejszych zasad w obsłudze studenta zagranicznego.
Zajęcia prowadzi Beata Janiczek-Krotowska– psycholog, certyfikowany coach (International Coach ICC), certyfikowany konsultant kryzysowy i trener specjalizujący się w szkoleniach podnoszących kompetencje miękkie specjalistów. Posiada ponad 17-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum UJ, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu profesjonalnej obsługi studenta, profesjonalnej autoprezentacji, komunikacji w zespole, radzenia sobie w trudnych sytuacjach, różnic międzykulturowych, zarządzania czasem, radzenia sobie ze stresem i agresją.
-
Lokalizacja |
szkolenie online
|
Termin |
07/07/2022
Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem
napisz do nas
|
Godziny |
09:00 - 15:00 |
Cena za osobę |
600 PLN netto, 738.00 PLN brutto |
Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
- laptop/tablet/telefon komórkowy
- stabilne połączenie internetowe.
Gwarantujemy:
- materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej
- merytoryczne szkolenie,
- możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
- pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.
-
Link do rejestracji na szkolenie online
Warunki uczestnictwa
- Wypełnienie Formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem
i akceptacją Regulaminu.
- W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
- W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
- Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
- najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
- najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma.
- Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949
Warunki techniczne dla szkoleń online
- Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
- laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
- szerokopasmowe połączenie z Internetem,
- kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
- Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
- aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
- aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.