Budowanie asertywnej postawy w dziekanacie i sekretariacie uczelni

  • CEL SZKOLENIA

    Szkolenie ma na celu nabycie umiejętności asertywnej odmowy, opinii, prośby i postawy. Nabycie postawy asertywnej w pracy z klientem roszczeniowym. Poznanie technik stosowanych w asertywności. Przekazanie podstawowej wiedzy na temat postawy asertywnej. Analiza zachowań trudnego klienta w kontekście postawy asertywnej. Poznanie technik wzmacniających zachowanie asertywne.

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Czym jest a czym nie jest asertywność w sytuacjach m.in. zawodowych:
      1. asertywność – podstawowe pojęcia,
      2. komunikat typu „Ja”,
      3. schemat asertywnej odmowy.
    2. Sztuka zarządzania rozmową:
      1. asertywność a agresja,

      2. wskazanie na zachowania agresywne, bierne i asertywne w relacji pracownik uczelni -klient,

      3. techniki asertywności.

    3. Budowanie asertywnej postawy w dziekanacie i sekretariacie:
      1. asertywność w pracy z klientem – najważniejsze elementy,

      2. techniki asertywności wykorzystywane w pracy z trudnym klientem,

      3. techniki radzenia sobie z presją i manipulacją klienta,

      4. asertywne odmawianie współpracownikom,

      5. reagowanie na różne formy krytyki,

      6. zapobieganie trudnym sytuacjom, czyli sposoby sprawnej obsługi głównych typów klientów/studentów.

    4. Podsumowanie szkolenia i konsultacje indywidualne z Trenerem.

    ADRESACI:
    Szkolenie adresowane przede wszystkim do pracowników administracji uczelni wyższych, którzy na co dzień pracują z trudnym, roszczeniowym klientem oraz dla wszystkich pozostałych osób, które chcą wzmocnić swoją postawę asertywną.

    Metody pracy – mini wykład, dyskusje,  opisy przypadków, ćwiczenia oparte na własnym doświadczeniu – indywidualne.

  • Zajęcia prowadzi Karolina Szot – psycholog kliniczny, absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. Certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny (certyfikat nr 408), terapeuta systemowy – szkolenie przy WTTS. Ukończyła podyplomowe studia z psychologii klinicznej, szereg kursów w zakresie terapii psychologicznej ze spektrum zaburzeń lękowych, depresyjnych, par i uzależnień. Rozwija warsztat terapeutyczny i szkoleniowy, aby odpowiadał na konkretne problemy, dlatego łączy elementy różnych nurtów szczególnie terapii behawioralnych, poznawczych w tym Racjonalnej Terapii Zachowania, Dialektyczno-Behawioralnej Terapii zaburzenia borderline, Terapii Akceptacji i Zaangażowania oraz terapii systemowych. Obecnie w trakcie szkolenia certyfikacyjnego w terapii schematów. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej należącego do European Association for Cognitive and Behavioural Therapies (EABCT) i Polskiego Towarzystwa Badań nad Stresem. W nurcie poznawczo-behawioralnym specjalizuje się w zaburzeniach nastroju, zaburzeniach odżywiania oraz zaburzeniach lękowych i depresyjnych. Swoją pracę poddaje stałej superwizji. Pracuje zgodnie z zasadami Kodeksu Etycznego Terapeuty Poznawczo-Behawioralnego. Do diagnozy zaburzeń klinicznych w tym zaburzeń osobowości, stosuje testy SCID I i SCID II wg klasyfikacji chorób psychicznych. Od wielu lat prowadzi szkolenia w placówkach medycznych, opiekuńczych, oświatowych i mundurowych z zakresu szeroko rozumianego stresu, wypalenia zawodowego, RTZ, obsługi trudnego klienta, profilaktyki zdrowia psychicznego, cyberprzemocy i wielu innych. Prelegentka konferencji z zakresu zdrowia psychicznego i przemocy domowej.

  • Lokalizacja szkolenie online
    Termin 26/08/2022 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas
    Godziny 09:00 - 15:00
    Cena za osobę 450 PLN netto, 553.50 PLN brutto

    Cena promocyjna 450 zł netto obowiązuje tylko w miesiącu sierpniu.

    Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
    - laptop/tablet/telefon komórkowy
    - stabilne łącze internetowe

    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej
    - merytoryczne szkolenie,
    - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
    - pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.

  • Warunki uczestnictwa:

    • Prosimy o wypełnienie Formularza rejestracyjnego.
    • Wypełnienie formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem i akceptacją Regulaminu.
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
      • najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
      • najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma. 
    • Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949

     

    Warunki techniczne dla szkoleń online

    • Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
      • laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
      • szerokopasmowe połączenie z Internetem,
      • kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
    • Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
    • Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
    • aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
    • aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.