CEL SZKOLENIA
Szkolenie ma na celu nabycie umiejętności asertywnej odmowy, opinii, prośby i postawy. Nabycie postawy asertywnej w pracy z klientem roszczeniowym. Poznanie technik stosowanych w asertywności. Przekazanie podstawowej wiedzy na temat postawy asertywnej. Analiza zachowań trudnego klienta w kontekście postawy asertywnej. Poznanie technik wzmacniających zachowanie asertywne.
PROGRAM SZKOLENIA
asertywność a agresja,
wskazanie na zachowania agresywne, bierne i asertywne w relacji pracownik uczelni -klient,
techniki asertywności.
asertywność w pracy z klientem – najważniejsze elementy,
techniki asertywności wykorzystywane w pracy z trudnym klientem,
techniki radzenia sobie z presją i manipulacją klienta,
asertywne odmawianie współpracownikom,
reagowanie na różne formy krytyki,
zapobieganie trudnym sytuacjom, czyli sposoby sprawnej obsługi głównych typów klientów/studentów.
ADRESACI:
Szkolenie adresowane przede wszystkim do pracowników administracji uczelni wyższych, którzy na co dzień pracują z trudnym, roszczeniowym klientem oraz dla wszystkich pozostałych osób, które chcą wzmocnić swoją postawę asertywną.
Metody pracy – mini wykład, dyskusje, opisy przypadków, ćwiczenia oparte na własnym doświadczeniu – indywidualne.
Zajęcia prowadzi Karolina Szot – psycholog kliniczny, absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. Certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny (certyfikat nr 408), terapeuta systemowy – szkolenie przy WTTS. Ukończyła podyplomowe studia z psychologii klinicznej, szereg kursów w zakresie terapii psychologicznej ze spektrum zaburzeń lękowych, depresyjnych, par i uzależnień. Rozwija warsztat terapeutyczny i szkoleniowy, aby odpowiadał na konkretne problemy, dlatego łączy elementy różnych nurtów szczególnie terapii behawioralnych, poznawczych w tym Racjonalnej Terapii Zachowania, Dialektyczno-Behawioralnej Terapii zaburzenia borderline, Terapii Akceptacji i Zaangażowania oraz terapii systemowych. Obecnie w trakcie szkolenia certyfikacyjnego w terapii schematów. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej należącego do European Association for Cognitive and Behavioural Therapies (EABCT) i Polskiego Towarzystwa Badań nad Stresem. W nurcie poznawczo-behawioralnym specjalizuje się w zaburzeniach nastroju, zaburzeniach odżywiania oraz zaburzeniach lękowych i depresyjnych. Swoją pracę poddaje stałej superwizji. Pracuje zgodnie z zasadami Kodeksu Etycznego Terapeuty Poznawczo-Behawioralnego. Do diagnozy zaburzeń klinicznych w tym zaburzeń osobowości, stosuje testy SCID I i SCID II wg klasyfikacji chorób psychicznych. Od wielu lat prowadzi szkolenia w placówkach medycznych, opiekuńczych, oświatowych i mundurowych z zakresu szeroko rozumianego stresu, wypalenia zawodowego, RTZ, obsługi trudnego klienta, profilaktyki zdrowia psychicznego, cyberprzemocy i wielu innych. Prelegentka konferencji z zakresu zdrowia psychicznego i przemocy domowej.
Lokalizacja | szkolenie online |
---|---|
Termin | 26/08/2022 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas |
Godziny | 09:00 - 15:00 |
Cena za osobę | 450 PLN netto, 553.50 PLN brutto |
Cena promocyjna 450 zł netto obowiązuje tylko w miesiącu sierpniu.
Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
- laptop/tablet/telefon komórkowy
- stabilne łącze internetowe
Gwarantujemy:
- materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej
- merytoryczne szkolenie,
- możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
- pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.
Warunki uczestnictwa:
Warunki techniczne dla szkoleń online