Savoir-vivre pracownika uczelni – kultura w organizacji

  • Ludzie różnie rozumieją grzeczność, a zasady savoir-vivre są takie same dla wszystkich.
    Kultura w obecnych czasach, to coś co nas wyróżnia i daje nam przewagę na tym wysoce konkurencyjnym rynku zawodowym.

               

    PROGRAM SZKOLENIA
    1. Profesjonalna komunikacja za pomocą narzędzi, jakie daje technologia – email, telefon, videospotkania.
    2. Komunikacja werbalna:
      1. co warto wyeliminować z naszego słownika i zachowania podczas kontaktów zawodowych?
      2. small talk. Zachowanie pracowników, także w sieci, a wizerunek uczelni.
    3. Komunikacja niewerbalna:
      1. elementy, które wpływają na budowanie dobrych relacji i podtrzymywanie więzi,
      2. reguły i najczęstsze faux pas,
      3. punktualność, spóźnienia, prezenty jako komunikaty niewerbalne.
    4. Zgodnie z kulturą:
      1. tytulatura,
      2. powitanie, uścisk dłoni,
      3. zdrabnianie imion, skracanie dystansu, przechodzenie na ty,
      4. pierwszeństwo w sytuacjach codziennych,
      5. precedencja przy przedstawianiu siebie oraz osób nam towarzyszących,
      6. zasady towarzyszące spotkaniom i delegacjom,
      7. elementy etykiety stołu.
    5. Pierwsze wrażenie:
      1. dress code (zasady ubioru w sytuacjach oficjalnych i nieoficjalnych),
      2. wpadki i niezręczne sytuacje – jak sobie z nimi radzić?
  • Zajęcia prowadzi Ewa Brok – szkoleniowiec z zakresu savoir-vivre, etykiety biznesowej, profesjonalnego wizerunku oraz autoprezentacji. Od 17 lat łączy pasję do budowania relacji, z pracą warsztatową oraz dydaktyczną. Wspiera firmy w stosowaniu zasad kultury i obycia, budowaniu profesjonalnego wizerunku, skutecznej komunikacji oraz zwiększaniu sprzedaży w oparciu o zasady savoir–vivre. Bo kultura to coś co daje nam przewagę i wyróżnia nas na tym wysoce nasyconym rynku biznesowym. Jest autorką interaktywnej książki „Kulturalnie w Social Media” – w której etykieta świata realnego poddana jest weryfikacji przez świat wirtualny. Jako wykładowca akademicki, dzieli się swoją wiedzą na Uczelni Łazarskiego w Warszawie, Uniwersytecie Szczecińskim oraz Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Publikuje artykuły na łamach czasopism branżowych oraz uczestniczy, jako prelegent w konferencjach biznesowych. Jest certyfikowanym trenerem i mówcą Brian Tracy International, absolwentką Europejskiej Akademii Dyplomacji oraz laureatką konkursu Polish Businesswomen Awards w kategorii Lider wśród trenerów etykiety biznesowej.

    „Zarówno dla moich Klientów, jak również dla mnie, savoir–vivre nie jest reliktem przeszłości, a odpornym na działanie czasu narzędziem, funkcjonującym również w biznesie. Narzędziem, które wzmacnia pewność siebie, daje poczucie bezpieczeństwa w kontaktach z ludźmi, wnosi do życia odpowiedzialność, szacunek i kulturę. I nie chodzi o ograniczające zasady, a naszą autentyczność wyrażaną z klasą.”

  • Lokalizacja szkolenie online
    Termin 13/02/2023 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas

    Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
    - laptop/tablet/telefon komórkowy,
    - stabilne połączenie internetowe.

    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
    - merytoryczne szkolenie,,
    - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
    - pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.

  • Warunki uczestnictwa

    • Prosimy o wypełnienie Formularza rejestracyjnego.
    • Wypełnienie formularza jest równoznaczne ze zgłoszeniem i akceptacją Regulaminu.
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
      • najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
      • najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma. 
    • Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949

     

    Warunki techniczne dla szkoleń online

    • Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
      • laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
      • szerokopasmowe połączenie z Internetem,
      • kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
    • Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
    • Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
    • aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
    • aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.