PROGRAM SZKOLENIA
- Jak możemy rozpoznać, że student jest w kryzysie psychicznym?
- czym jest kryzys psychiczny?
- rodzaje i źródła kryzysów psychicznych u studentów,
- jak funkcjonuje mózg studenta w takich sytuacjach,
- etapy kryzysu psychicznego.
- Wsparcie i praca ze studentem w kryzysie psychicznym:
- jak rozmawiać ze studentem w kryzysie psychicznym,
- reakcja empatyczna,
- struktura rozmowy ze studentem,
- słowa kluczowe, sformułowania i reakcje, których należy unikać, dostosowanie mowy ciała,
- praca ze studentem w kryzysie psychicznym – ograniczenia i możliwości studenta,
- budowanie atmosfery opartej na tolerancji, otwartości, bezpieczeństwie i zaufaniu.
- Reagowanie na silne emocje studenta w kryzysie:
- technika dialogu wyciszającego i domykającego trudne emocje studenta,
- analiza najczęściej pojawiających się błędów w reagowaniu na silne emocje studenta,
- Podsumowanie szkolenia:
- zebranie kluczowych zasad wspierania i pracy ze studentami w kryzysie psychicznym,
- panel pytań i odpowiedzi.
Adresaci:
- Pełnomocnicy ds. Studentów z niepełnosprawnością,
- Pracownicy BON,
- Pracownicy Biur Karier,
- Kadra dydaktyczna,
- Pracownicy administracji.
Celem szkolenia jest zwiększenie świadomości i umiejętności pracowników uczelni jak komunikować się, wspierać i pracować ze studentami w kryzysie psychicznym.
Zajęcia prowadzi Beata Janiczek-Krotowska – psycholog, certyfikowany konsultant kryzysowy, certyfikowany coach i trener. Posiada 17-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni wyższych m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum UJ, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Wrocławskiej, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
Poza specjalizacją trenerską i coachingową ukończyła moduły specjalizacyjne z zakresu konsultingu kryzysowego, pracy z klientem w kryzysie, psychologii klinicznej, psychoterapii zaburzeń nerwicowych, psychoterapii uzależnień, psychopatologii oraz postępowania z pacjentem chorym psychicznie. Odbyła również staże w warszawskich szpitalach na oddziałach psychiatrycznych.
-
Lokalizacja |
szkolenie on-line
|
Termin |
16/02/2023
Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem
napisz do nas
|
Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
- laptop/tablet/telefon komórkowy,
- stabilne połączenie internetowe.
Gwarantujemy:
- materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
- merytoryczne szkolenie,,
- możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
- pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.
-
Warunki uczestnictwa:
- Prosimy o wypełnienie Formularza rejestracyjnego.
- Wypełnienie formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem i akceptacją Regulaminu,
- W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia,
- W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta,
- Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
- najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
- najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma,
- Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949
Warunki techniczne dla szkoleń online
- Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt
i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
- laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
- szerokopasmowe połączenie z Internetem,
- kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet,
- Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
- aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
- aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts
w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.