Profesjonalna obsługa studenta z uwzględnieniem trudnych sytuacji, takich jak roszczeniowość i agresywne zachowanie

  • PROGRAM SZKOLENIA 

    1. Specyfika obsługi studenta/klienta w dziekanacie i sekretariacie uczelni:
      1. korzyści wynikające z profesjonalnej obsługi.
    2. Nawiązanie kontaktu i budowanie pozytywnych relacji z klientem/studentem:
      1. siła pozytywnego pierwszego wrażenia – na co należy zwrócić szczególną uwagę przy wywieraniu dobrego pierwszego wrażenia,
      2. zasady profesjonalnej autoprezentacji,
      3. znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej – kluczowe słowa, postawa, mimika, tembr głosu, sposób poruszania się, kontakt wzrokowy,
      4. jak budować pozytywne nastawienie do studentów.
    3. Sztuka zarządzania rozmową:
      1. kluczowe narzędzia komunikacyjne umożliwiające efektywne zarządzanie rozmową,
      2. analiza potrzeb studenta/klienta,
      3. 5 najczęściej popełnianych błędów.
    4. Zapobieganie trudnym sytuacjom, czyli sposoby efektywnej obsługi głównych typów klientów/studentów:
      1. typy osobowości nastawione na relację,
      2. typy osobowości nastawione na zadanie,
      3. jak rozpoznać typ osobowości studenta,
      4. efektywne strategie obsługi poszczególnych typów studentów,
      5. mechanizmy psychologiczne wpływające na przebieg obsługi.
    5. Jak obsługiwać trudnych studentów/klientów:
      1. właściwa komunikacja w trudnych sytuacjach,
      2. reagowanie na nierealne oczekiwania klienta roszczeniowego,
      3. efektywne radzenie sobie z emocjami klienta agresywnego,
      4. jak radzić sobie z klientem rozmownym.

     

  • Zajęcia prowadzi Beata Janiczek-Krotowska – psycholog, konsultant kryzysowy, certyfikowany trener i coach ICC. Poza specjalizacją trenerską i coachingową ukończyła moduły specjalizacyjne z zakresu autyzmu, Zespołu Aspergera, pierwszej pomocy psychologicznej, psychologii klinicznej, psychoterapii zaburzeń nerwicowych, psychoterapii uzależnień, psychopatologii oraz postępowania z pacjentem chorym psychicznie. Odbyła również staże kliniczne w warszawskich szpitalach na oddziałach psychiatrycznych. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni wyższych m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum UJ, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Wrocławskiej, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

     

  • Lokalizacja szkolenie online
    Termin 04/05/2023 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas
    Godziny 09:00 - 15:00
    Cena za osobę 600 PLN netto, 738.00 PLN brutto

    Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu (Google Meet):
    - laptop/tablet/telefon komórkowy,
    - stabilne połączenie internetowe.

    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
    - merytoryczne szkolenie,
    - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
    - pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.

  • Warunki uczestnictwa

    • Prosimy o wypełnienie Formularza rejestracyjnego.
    • Wypełnienie formularza jest równoznaczne ze zgłoszeniem i akceptacją Regulaminu.
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
      • najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
      • najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma. 
    • Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949


    Warunki techniczne dla szkoleń online

    • Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt
      i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
      • laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
      • szerokopasmowe połączenie z Internetem,
      • kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
    • Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
    • Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
    • aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
    • aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.

     

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.