PROGRAM SZKOLENIA
- Specyfika obsługi studenta/klienta w dziekanacie i sekretariacie uczelni:
- korzyści wynikające z profesjonalnej obsługi.
- Nawiązanie kontaktu i budowanie pozytywnych relacji z klientem/studentem:
- siła pozytywnego pierwszego wrażenia – na co należy zwrócić szczególną uwagę przy wywieraniu dobrego pierwszego wrażenia,
- zasady profesjonalnej autoprezentacji,
- znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej – kluczowe słowa, postawa, mimika, tembr głosu, sposób poruszania się, kontakt wzrokowy,
- jak budować pozytywne nastawienie do studentów.
- Sztuka zarządzania rozmową:
- kluczowe narzędzia komunikacyjne umożliwiające efektywne zarządzanie rozmową,
- analiza potrzeb studenta/klienta,
- 5 najczęściej popełnianych błędów.
- Zapobieganie trudnym sytuacjom, czyli sposoby efektywnej obsługi głównych typów klientów/studentów:
- typy osobowości nastawione na relację,
- typy osobowości nastawione na zadanie,
- jak rozpoznać typ osobowości studenta,
- efektywne strategie obsługi poszczególnych typów studentów,
- mechanizmy psychologiczne wpływające na przebieg obsługi.
- Jak obsługiwać trudnych studentów/klientów:
- właściwa komunikacja w trudnych sytuacjach,
- reagowanie na nierealne oczekiwania klienta roszczeniowego,
- efektywne radzenie sobie z emocjami klienta agresywnego,
- jak radzić sobie z klientem rozmownym.
Zajęcia prowadzi Beata Janiczek-Krotowska – psycholog, konsultant kryzysowy, certyfikowany trener i coach ICC. Poza specjalizacją trenerską i coachingową ukończyła moduły specjalizacyjne z zakresu autyzmu, Zespołu Aspergera, pierwszej pomocy psychologicznej, psychologii klinicznej, psychoterapii zaburzeń nerwicowych, psychoterapii uzależnień, psychopatologii oraz postępowania z pacjentem chorym psychicznie. Odbyła również staże kliniczne w warszawskich szpitalach na oddziałach psychiatrycznych. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni wyższych m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum UJ, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Wrocławskiej, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
-
Lokalizacja |
szkolenie online
|
Termin |
04/05/2023
Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem
napisz do nas
|
Godziny |
09:00 - 15:00 |
Cena za osobę |
600 PLN netto, 738.00 PLN brutto |
Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu (Google Meet):
- laptop/tablet/telefon komórkowy,
- stabilne połączenie internetowe.
Gwarantujemy:
- materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
- merytoryczne szkolenie,
- możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
- pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.
-
Warunki uczestnictwa
- Prosimy o wypełnienie Formularza rejestracyjnego.
- Wypełnienie formularza jest równoznaczne ze zgłoszeniem i akceptacją Regulaminu.
- W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
- W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
- Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
- najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
- najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma.
- Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949
Warunki techniczne dla szkoleń online
- Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt
i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
- laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
- szerokopasmowe połączenie z Internetem,
- kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
- Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
- aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
- aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.