Budowanie pozytywnego wizerunku pracownika uczelni – profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego

  • Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności profesjonalnej obsługi klientów wewnętrznych  w biurze uczelni w oparciu o mechanizmy psychologiczne. Szczególna uwaga poświęcona zostanie komunikacji wzmacniającej długofalowe i konstruktywne relacje z klientami wewnętrznymi oraz budowaniu pozytywnego wizerunku biura.  

    PROGRAM SZKOLENIA 

    1. Korzyści wynikające z profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego w biurze uczelni.
      1. Budowanie pozytywnego wizerunku biura.
      2. Wzmacnianie długofalowych relacji.
      3. Podnoszenie własnej satysfakcji z pracy.
      4. Specyfika komunikacji wewnętrznej w biurze uczelni.
      5. 5 najczęściej popełnianych błędów.
    2. Budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia – zasady i standardy.
      1. Zasady profesjonalnej autoprezentacji w biurze uczelni.
      2. Znaczenie komunikacji niewerbalnej i werbalnej – postawa, mimika, tembr głosu, sposób poruszania się, kontakt wzrokowy, kluczowe słowa, zakazane słowa.
    3. Kierowanie rozmową – jak zrozumieć klienta i zostać zrozumianym?
      1. Budowanie atmosfery zaangażowania i zaufania.
      2. Standard prowadzenia wewnętrznych rozmów telefonicznych i bezpośrednich.
      3. Rozpoznawanie 4 stylów zachowania klienta wewnętrznego i dostosowanie się do jego potrzeb psychologicznych – typologia Junga-Marstona.
      4. Kluczowe narzędzia komunikacyjne umożliwiające efektywne zarządzanie rozmową.
      5. Zapobieganie trudnym sytuacjom.
    4. Profesjonalna obsługa klienta w trudnych sytuacjach.
      1. Stawianie granic z zadbaniem o relację.
      2. Reagowanie na nierealne oczekiwania klienta roszczeniowego.
      3. Efektywne radzenie sobie z emocjami klienta zdenerwowanego.
      4. Jak radzić sobie z klientem rozmownym.
      5. Jak radzić sobie z klientem milczącym.
    5. Dekalog profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego w biurze uczelni.
  • Zajęcia prowadzi Beata Janiczek-Krotowska – psycholog, trener specjalizujący się w szkoleniach podnoszących kompetencje miękkie specjalistów, certyfikowany konsultant kryzysowy. Posiada  ponad 17-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla  uczelni m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum UJ, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Wyższej Szkoły Bankowej, Uniwersytetu Szczecińskiego, UAM w Poznaniu, Politechniki Poznańskiej.
    Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu profesjonalnej obsługi studenta/klienta, profesjonalnej autoprezentacji i wystąpieniach publicznych, komunikacji w zespole, radzenia sobie w trudnych sytuacjach, różnic międzykulturowych, zarządzania czasem, radzenia sobie ze stresem i agresją, asertywności oraz porozumienia międzypokoleniowego.

  • Lokalizacja szkolenie online
    Termin 01/06/2023 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas
    Godziny 09:00 - 15:00
    Cena za osobę 600 PLN netto, 738.00 PLN brutto

    Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
    - laptop/tablet/telefon komórkowy,
    - stabilne łącze internetowe.

    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
    - merytoryczne szkolenie,
    - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
    - pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.

  • Warunki uczestnictwa

    • Prosimy o wypełnienie Formularza rejestracyjnego.
    • Wypełnienie formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem i akceptacją Regulaminu.
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
      • najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
      • najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma. 
    • Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949

     

    Warunki techniczne dla szkoleń online

    • Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
      • laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
      • szerokopasmowe połączenie z Internetem,
      • kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
    • Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
    • Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
    • aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
    • aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.