Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności profesjonalnej obsługi klientów wewnętrznych w biurze uczelni w oparciu o mechanizmy psychologiczne. Szczególna uwaga poświęcona zostanie komunikacji wzmacniającej długofalowe i konstruktywne relacje z klientami wewnętrznymi oraz budowaniu pozytywnego wizerunku biura.
PROGRAM SZKOLENIA
- Korzyści wynikające z profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego w biurze uczelni.
- Budowanie pozytywnego wizerunku biura.
- Wzmacnianie długofalowych relacji.
- Podnoszenie własnej satysfakcji z pracy.
- Specyfika komunikacji wewnętrznej w biurze uczelni.
- 5 najczęściej popełnianych błędów.
- Budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia – zasady i standardy.
- Zasady profesjonalnej autoprezentacji w biurze uczelni.
- Znaczenie komunikacji niewerbalnej i werbalnej – postawa, mimika, tembr głosu, sposób poruszania się, kontakt wzrokowy, kluczowe słowa, zakazane słowa.
- Kierowanie rozmową – jak zrozumieć klienta i zostać zrozumianym?
- Budowanie atmosfery zaangażowania i zaufania.
- Standard prowadzenia wewnętrznych rozmów telefonicznych i bezpośrednich.
- Rozpoznawanie 4 stylów zachowania klienta wewnętrznego i dostosowanie się do jego potrzeb psychologicznych – typologia Junga-Marstona.
- Kluczowe narzędzia komunikacyjne umożliwiające efektywne zarządzanie rozmową.
- Zapobieganie trudnym sytuacjom.
- Profesjonalna obsługa klienta w trudnych sytuacjach.
- Stawianie granic z zadbaniem o relację.
- Reagowanie na nierealne oczekiwania klienta roszczeniowego.
- Efektywne radzenie sobie z emocjami klienta zdenerwowanego.
- Jak radzić sobie z klientem rozmownym.
- Jak radzić sobie z klientem milczącym.
- Dekalog profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego w biurze uczelni.
Zajęcia prowadzi Beata Janiczek-Krotowska – psycholog, trener specjalizujący się w szkoleniach podnoszących kompetencje miękkie specjalistów, certyfikowany konsultant kryzysowy. Posiada ponad 17-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum UJ, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Wyższej Szkoły Bankowej, Uniwersytetu Szczecińskiego, UAM w Poznaniu, Politechniki Poznańskiej.
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu profesjonalnej obsługi studenta/klienta, profesjonalnej autoprezentacji i wystąpieniach publicznych, komunikacji w zespole, radzenia sobie w trudnych sytuacjach, różnic międzykulturowych, zarządzania czasem, radzenia sobie ze stresem i agresją, asertywności oraz porozumienia międzypokoleniowego.
-
Lokalizacja |
szkolenie online
|
Termin |
01/06/2023
Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem
napisz do nas
|
Godziny |
09:00 - 15:00 |
Cena za osobę |
600 PLN netto, 738.00 PLN brutto |
Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
- laptop/tablet/telefon komórkowy,
- stabilne łącze internetowe.
Gwarantujemy:
- materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
- merytoryczne szkolenie,
- możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
- pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.
-
Warunki uczestnictwa
- Prosimy o wypełnienie Formularza rejestracyjnego.
- Wypełnienie formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem i akceptacją Regulaminu.
- W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
- W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
- Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
- najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
- najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma.
- Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949
Warunki techniczne dla szkoleń online
- Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
- laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
- szerokopasmowe połączenie z Internetem,
- kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
- Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
- aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
- aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.