PROGRAM SZKOLENIA
- Dane badawcze – podstawowe definicje i uwarunkowania prawne.
- Prawidłowe zarządzanie danymi badawczymi, Plan Zarządzania Danymi (DMP).
- Stosowanie wolnych licencji (Creative Commons i Open Data Commons).
- Wymagania dotyczące otwartości danych w programach Horyzont i konkursach grantowych NCN.
- Selekcja i przygotowywanie danych do udostępnienia, poziomy dostosowania danych do udostępnienia.
- Udostępnianie danych badawczych:
- perspektywa prawa własności intelektualnej,
- perspektywa ochrony danych osobowych.
- Udostępnianie danych badawczych i komercjalizacja wyników badań.
Zajęcia prowadzi dr Jarosław Woźniak – absolwent i wieloletni pracownik Instytutu Matematyki Uniwersytetu Szczecińskiego, doktoryzował się z Matematycznej teorii sterowania w dyscyplinie Automatyka i Robotyka na Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym. Ekspert z zakresu kategoryzacji i ewaluacji, aktualnie pełnomocnik Rektora Uniwersytetu Szczecińskiego ds. ewaluacji. Autor kilkunastu wykładów i prelekcji na temat ewaluacji jakości działalności naukowej, w tym na Ogólnopolskiej Konferencji Szkoleniowej „Ewaluacja jakości działalności naukowej po wejściu w życie Konstytucji dla nauki. Jak przygotować się do nowej oceny parametrycznej dyscyplin naukowych?” oraz na Zjeździe dziekanów Wydziałów Historycznych i dyrektorów Instytutów Historii polskich uczelni wyższych. Członek Rady Konsultacyjnej Rektora Uniwersytetu Szczecińskiego, współautor założeń do Statutu Uniwersytetu Szczecińskiego i kilku innych wewnętrznych aktów prawnych US (np. systemu motywacyjnego obniżenia wymiaru pensum za wybitne osiągnięcia naukowe, zasad okresowej oceny nauczycieli akademickich), Senator US, członek stałej komisji Senatu US ds. budżetu i finansów. Na co dzień zajmuje się teorią stabilności, teorią operatorów nieograniczonych, statystyką matematyczną i teorią automatów komórkowych.
-
Lokalizacja |
szkolenie on-line
|
Termin |
15/06/2023
Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem
napisz do nas
|
Godziny |
09:00 - 15:00 |
Cena za osobę |
750 PLN netto, 922.50 PLN brutto |
Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
- laptop/tablet/telefon komórkowy,
- stabilne łącze internetowe.
Gwarantujemy:
- materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej
- merytoryczne szkolenie,
- możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
- pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.
-
Warunki uczestnictwa
- Prosimy o wypełnienie Formularza rejestracyjnego.
- Wypełnienie formularza jest równoznaczne ze zgłoszeniem i akceptacją Regulaminu.
- W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
- W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
- Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
- najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
- najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma.
- Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949
Warunki techniczne dla szkoleń online
- Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
- laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
- szerokopasmowe połączenie z Internetem,
- kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
- Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
- aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
- aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.