PROGRAM SZKOLENIA
- Ramy prawne sporządzania tłumaczeń w sektorze szkolnictwa wyższego:
- Ustawa o języku polskim,
- Ustawa Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
- Tłumaczenia aktów wewnątrzuczelnianych, w tym:
- Regulamin studiów,
- Regulamin świadczeń,
- Programy studiów,
- Wzory zaświadczeń.
- Studia prowadzone w językach obcych:
- Opis studiów,
- Sylabusy przedmiotów.
- Umowy zawierane przez uczelnie – wersje językowe.
- Uznawalność wykształcenia i wytyczne „walidatorów” wykształcenia.
- Dobre praktyki tłumaczenia w uczelni:
- Glosariusz uczelniany,
- Spójność terminologiczna,
- Współpraca z prawnikiem.
- Tłumacz przysięgły – kiedy można lub należy żądać tłumaczeń poświadczonych?
Zajęcia prowadzi Maria Niewiara – radca prawny, tłumacz przysięgły języka angielskiego, pracownik Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie obsługi spraw studentów i doktorantów, w tym tworzenia i prowadzenia studiów, przyznawania świadczeń pomocy materialnej, prowadzenia postępowań administracyjnych w uczelni, tworzenia uczelnianych aktów prawnych. Szkolenia dla sektora szkolnictwa wyższego prowadzi od ponad 10 lat.
-
Lokalizacja |
szkolenie online
|
Termin |
19/04/2023
Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem
napisz do nas
|
Godziny |
09:00 - 15:00 |
Cena za osobę |
600 PLN netto, 738.00 PLN brutto |
Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu (Google Meet):
- laptop/tablet/telefon komórkowy,
- stabilne połączenie internetowe.
Gwarantujemy:
- materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
- merytoryczne szkolenie,
- możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
- pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.
-
Warunki uczestnictwa
- Prosimy o wypełnienie Formularza rejestracyjnego.
- Wypełnienie formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem i akceptacją Regulaminu.
- W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
- W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
- Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
- najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
- najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma.
- Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949
Warunki techniczne dla szkoleń online
- Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt
i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
- laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
- szerokopasmowe połączenie z Internetem,
- kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
- Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
- aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
- aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.