Publiczny rejestr umów od 2022 roku – nowy obowiązek uczelni

  • PROGRAM SZKOLENIA

    1. Wprowadzenie.
    2. Zasada jawności i przejrzystości finansów publicznych.
    3. Udostępnianie rejestrów umów na podstawie Ustawy o dostępie do informacji publicznej.
    4. Ustawa wprowadzająca publiczny rejestr umów: Ustawa z dnia 14 października 2021 r. o zmianie ustawy Kodeks karny oraz niektórych innych ustaw.
    5. Podmioty podlegające nowemu obowiązkowi.
    6. Umowy podlegające ujawnieniu.
    7. Ograniczenia w udostępnianiu umów w publicznym rejestrze na podstawie Ustawy o dostępie do informacji publicznej.
    8. Pojęcie informacji publicznej w orzecznictwie i w doktrynie.
    9. Pojęcie informacji publicznej w odniesieniu do nauczycieli, w tym nauczycieli akademickich.
    10. Wyłączenia na podstawie art. 12 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
    11. Zagadnienia szczegółowe (terminy, zakres czasowy, wzór rejestru umów, odpowiedzialność karna).
    12. Potencjalne skutki orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego w sprawie Ustawy o dostępie do informacji publicznej.
    13. Podsumowanie.
  • Norbert Szczęch – doktor nauk prawnych, absolwent Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Specjalizuje się w prawie administracyjnym,  postępowaniu administracyjnym, prawie konstytucyjnym i bezpieczeństwie. Autor ponad 40 publikacji naukowych. Od 2008 r. wykładowca akademicki, od 2015 r. zatrudniony w Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie. Dorobek dydaktyczny i szkoleniowy obejmuje m. in. zagadnienia z zakresu Ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

  • Lokalizacja szkolenie online
    Termin 22/03/2023 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas

    Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
    - laptop/tablet/telefon komórkowy,
    - stabilne łącze internetowe.

    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
    - merytoryczne szkolenie,,
    - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
    - pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.

  • Warunki uczestnictwa

    • Prosimy o wypełnienie Formularza rejestracyjnego.
    • Wypełnienie formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem i akceptacją Regulaminu.
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
      • najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
      • najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma. 
    • Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949

     

    Warunki techniczne dla szkoleń online

    • Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
      • laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
      • szerokopasmowe połączenie z Internetem,
      • kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
    • Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
    • Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
    • aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
    • aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.