PROGRAM SZKOLENIA
- Wprowadzenie.
- Zasada jawności i przejrzystości finansów publicznych.
- Udostępnianie rejestrów umów na podstawie Ustawy o dostępie do informacji publicznej.
- Ustawa wprowadzająca publiczny rejestr umów: Ustawa z dnia 14 października 2021 r. o zmianie ustawy Kodeks karny oraz niektórych innych ustaw.
- Podmioty podlegające nowemu obowiązkowi.
- Umowy podlegające ujawnieniu.
- Ograniczenia w udostępnianiu umów w publicznym rejestrze na podstawie Ustawy o dostępie do informacji publicznej.
- Pojęcie informacji publicznej w orzecznictwie i w doktrynie.
- Pojęcie informacji publicznej w odniesieniu do nauczycieli, w tym nauczycieli akademickich.
- Wyłączenia na podstawie art. 12 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
- Zagadnienia szczegółowe (terminy, zakres czasowy, wzór rejestru umów, odpowiedzialność karna).
- Potencjalne skutki orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego w sprawie Ustawy o dostępie do informacji publicznej.
- Podsumowanie.
Norbert Szczęch – doktor nauk prawnych, absolwent Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Specjalizuje się w prawie administracyjnym, postępowaniu administracyjnym, prawie konstytucyjnym i bezpieczeństwie. Autor ponad 40 publikacji naukowych. Od 2008 r. wykładowca akademicki, od 2015 r. zatrudniony w Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie. Dorobek dydaktyczny i szkoleniowy obejmuje m. in. zagadnienia z zakresu Ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
-
Lokalizacja |
szkolenie online
|
Termin |
22/03/2023
Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem
napisz do nas
|
Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
- laptop/tablet/telefon komórkowy,
- stabilne łącze internetowe.
Gwarantujemy:
- materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
- merytoryczne szkolenie,,
- możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
- pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.
-
Warunki uczestnictwa
- Prosimy o wypełnienie Formularza rejestracyjnego.
- Wypełnienie formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem i akceptacją Regulaminu.
- W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
- W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
- Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
- najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
- najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma.
- Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949
Warunki techniczne dla szkoleń online
- Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
- laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
- szerokopasmowe połączenie z Internetem,
- kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
- Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
- aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
- aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.