Budowanie autorytetu menedżera poprzez efektywną komunikację z podwładnymi w trudnych sytuacjach. CEM

  • Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności budowania autorytetu menedżera zespołu poprzez asertywny styl komunikowania się z pracownikami.

    PROGRAM SZKOLENIA

      1. Jak efektywnie i trwale budować autorytet menedżera?
        • 5 kluczowych zasad w budowaniu autorytetu kierownika.
        • analiza 3 typów postaw, których należy unikać w zarządzaniu zespołem.
        • różnice pomiędzy zachowaniami budującymi a niszczącymi autorytet.
        • najczęściej popełniane błędy.
      2. Wyrażanie poleceń.
        • w jaki sposób wydawać polecenia służbowe.
        • procedura wyrażania oczekiwań, która buduje autorytet lidera.
        • jakich błędów należy unikać?
      3. Sztuka odmawiania podwładnym w sposób wzmacniający autorytet kierownika.
        • procedura asertywnej odmowy i pięć technik wspomagających.
        • jak zapanować nad trudnymi emocjami pojawiającymi się podczas odmawiania podwładnym.
        • jak odmawiać łagodnie ale jednocześnie stanowczo.
        • analiza mowy ciała podczas odmawiania – jak stać, siedzieć, gestykulować, mówić, aby budować autorytet lidera.
        • analiza najczęściej popełnianych błędów w odmawianiu.
      4. Udzielanie konstruktywnej krytyki a budowanie autorytetu kierownika.
        • dlaczego warto konstruktywnie krytykować podwładnych?
        • w jakich sytuacjach należy o tym pamiętać?
        • technika wyrażania konstruktywnej krytyki.
        • technika reagowania na krytykę aluzyjną ze strony podwładnego.
      5. Radzenie sobie z agresją podwładnych.
        • w jaki sposób reagować na silne emocje podwładnych, aby wzmacniać własny autorytet.
        • technika reagowania tylko na formę przekazu.
        • cykl energetyczny silnych emocji.

    Metody pracy: ćwiczenia indywidulane, ćwiczenia grupowe, dyskusje, wykłady, symulacje, burza mózgów, analizy doświadczenia

    Czas trwania: 2 dni (2 x 8 godzin szkoleniowych)

  • Zajęcia prowadzi psycholog, International Coach ICC, certyfikowany trener specjalizujący się w szkoleniach menedżerskich i z zakresu rozwoju osobistego. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i International CoachingCommunity. Absolwentka Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego, Akademii Rozwoju Kompetencji Trenerskich, Szkoły Umiejętności Coachingowych przy Ośrodku INTRA oraz Kursu International CoachingCertification. Szkolenia prowadzi od 2003 roku. Doświadczenie zdobywała pracując w Departamentach Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Banku BPH S.A. i Nordea Bank Polska S.A., a także w trakcie współpracy z uczelniami wyższymi m.in. Politechniką Warszawską, Akademią Leona Koźmińskiego i Warszawskim Uniwersytetem Medycznym. Prowadzi szkolenia i coachingi biznesowe dla menedżerów średniego i wyższego szczebla.

  • Lokalizacja
    Termin 30/11/2014 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.