PROGRAM SZKOLENIA
- Czym się kierować szukając tematyki badań?
- Jak znaleźć promotora, który poprowadzić Cię w świat naukowej przygody?
- Jak rozpoznać nieetyczne praktyki w naukowym (pół)światku i jak ich unikać?
- Co jest w naukowej karierze ważne, a co najważniejsze?
Zajęcia prowadzi Piotr Wasylczyk – jest adiunktem na Wydziale Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Research Fellow w Institute of Ophthalmology na University College London. Interesuje się (mikro)robotami, optyką, fizyką laserów i skuteczną komunikacją, m.in. w nauce. Był stypendystą Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej i finalistą polskiej edycji konkursu FameLab. Autor i współautor ponad 70 publikacji w czasopismach naukowych oraz mniejszej liczby artykułów popularno-naukowych i publicystycznych. Nie mogąc ścierpieć niezrozumiałych wystąpień na konferencjach naukowych, nudnych artykułów i zmarnowanych talentów młodych naukowców, którzy trafili w niewłaściwe miejsca, postanowił zmienić świat i od kilku lat prowadzi warsztaty efektywnego prezentowania, pisania i planowania kariery naukowej dla uczelni, instytutów naukowych i firm high-tech w Polsce i Wielkiej Brytanii. Autor książki „Prezentacje naukowe. Praktyczny poradnik dla studentów, doktorantów i nie tylko” (PWN, 2017) – pierwszego polskiego podręcznika o prezentowaniu dla naukowców młodszych i starszych.
-
Lokalizacja |
szkolenie online
|
Termin |
14/06/2023
Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem
napisz do nas
|
Godziny |
10:00 - 14:00 |
Cena za osobę |
600 PLN netto, 738.00 PLN brutto |
Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
- laptop/tablet/telefon komórkowy,
- stabilne połączenie internetowe.
Gwarantujemy:
- materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
- merytoryczne szkolenie,,
- możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
- pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.
-
-
Warunki uczestnictwa
- Prosimy o wypełnienie Formularza rejestracyjnego.
- Wypełnienie formularza jest równoznaczne ze zgłoszeniem i akceptacją Regulaminu.
- W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
- W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
- Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
- najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
- najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma.
- Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949
Warunki techniczne dla szkoleń online
- Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
- laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
- szerokopasmowe połączenie z Internetem,
- kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
- Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy.
- Aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
- Aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.