Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności efektywnej i profesjonalnej komunikacji oraz współpracy z osobami z Ukrainy. Szczególna uwaga poświęcona zostanie omówieniu różnic kulturowych w komunikacji, budowaniu dobrych relacji, przeciwdziałaniu stereotypom i radzeniu sobie w trudnych sytuacjach wynikających z odmienności kulturowej.
PROGRAM SZKOLENIA
- Polska a Ukraina – podobieństwa i różnice kulturowe.
- Rozwijanie wrażliwości kulturowej – co wnosi różnorodność kulturowa.
- 3 wymiary komunikacji międzykulturowej.
- Co nas łączy, co wymaga zrozumienia.
- Stosunek do czasu, terminowości i ustaleń.
- Odmienne zachowania.
- Stereotypy i ich wpływ na komunikację z osobą z Ukrainy.
- Komunikacja ze studentem/współpracownikiem z Ukrainy z uwzględnieniem różnic międzykulturowych.
- Znaczenie „pierwszego wrażenia” w komunikacji z osobą z innej nacji.
- Budowanie dobrych relacji.
- Przekazywanie informacji osobie z Ukrainy.
- Rozliczanie z ustaleń i zadań.
- Udzielanie wsparcia emocjonalnego w sytuacji, kiedy osoba z Ukrainy doświadczyła wojny i zagrożenia życia.
- Analiza najczęściej popełnianych błędów w komunikacji z osobami z Ukrainy.
- Asertywna komunikacja międzykulturowa – reagowanie w trudnych sytuacjach wynikających z różnic kulturowych w komunikacji ze studentami i współpracownikami z Ukrainy.
- Stawianie granic z zadbaniem o relację – asertywna komunikacja z osobą z Ukrainy.
- Właściwa komunikacja w sytuacji, kiedy pojawia się roszczeniowe zachowanie i wywieranie presji przez studenta/współpracownika z Ukrainy.
- Jak profesjonalnie zareagować w sytuacji agresywnego zachowania osoby z Ukrainy.
- Podsumowanie najważniejszych 7 zasad w komunikacji ze studentami i współpracownikami z Ukrainy.
- Konsultacje indywidualne, panel dodatkowych pytań i odpowiedzi.
Zajęcia prowadzi Beata Janiczek-Krotowska – psycholog, certyfikowany coach (International Coach ICC), certyfikowany konsultant kryzysowy i trener specjalizujący się w szkoleniach podnoszących kompetencje miękkie specjalistów. Posiada ponad 17-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum UJ, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu profesjonalnej obsługi studenta, profesjonalnej autoprezentacji, komunikacji w zespole, radzenia sobie w trudnych sytuacjach, różnic międzykulturowych, zarządzania czasem, radzenia sobie ze stresem i agresją.
-
Lokalizacja |
szkolenie online
|
Termin |
27/03/2023
Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem
napisz do nas
|
Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
- laptop/tablet/telefon komórkowy,
- stabilne łącze internetowe.
Gwarantujemy:
- materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
- merytoryczne szkolenie,
- możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
- pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.
-
Warunki uczestnictwa
- Prosimy o wypełnienie Formularza rejestracyjnego.
- Wypełnienie formularza rejestracyjnego jest równoznaczne ze zgłoszeniem i akceptacją Regulaminu.
- W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
- W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
- Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
- najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
- najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma.
- Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949
Warunki techniczne dla szkoleń online
- Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
- laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
- szerokopasmowe połączenie z Internetem,
- kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
- Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
- aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
- aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.