-
Ludzie różnie rozumieją grzeczność, a zasady savoir-vivre są takie same dla wszystkich. Kultura w obecnych czasach, to coś co nas wyróżnia i daje nam przewagę na tym wysoce konkurencyjnym rynku zawodowym. |
|
PROGRAM SZKOLENIA
- Profesjonalna komunikacja za pomocą narzędzi, jakie daje technologia – email, telefon, videospotkania.
- Komunikacja werbalna:
- co warto wyeliminować z naszego słownika i zachowania podczas kontaktów zawodowych?
- small talk. Zachowanie pracowników, także w sieci, a wizerunek uczelni.
- Komunikacja niewerbalna:
- elementy, które wpływają na budowanie dobrych relacji i podtrzymywanie więzi,
- reguły i najczęstsze faux pas,
- punktualność, spóźnienia, prezenty jako komunikaty niewerbalne.
- Zgodnie z kulturą:
- tytulatura,
- powitanie, uścisk dłoni,
- zdrabnianie imion, skracanie dystansu, przechodzenie na ty,
- pierwszeństwo w sytuacjach codziennych,
- precedencja przy przedstawianiu siebie oraz osób nam towarzyszących,
- zasady towarzyszące spotkaniom i delegacjom,
- elementy etykiety stołu.
- Pierwsze wrażenie:
- dress code (zasady ubioru w sytuacjach oficjalnych i nieoficjalnych),
- wpadki i niezręczne sytuacje – jak sobie z nimi radzić?
Zajęcia prowadzi Ewa Brok – szkoleniowiec z zakresu savoir-vivre, etykiety biznesowej, profesjonalnego wizerunku oraz autoprezentacji. Od 17 lat łączy pasję do budowania relacji, z pracą warsztatową oraz dydaktyczną. Wspiera firmy w stosowaniu zasad kultury i obycia, budowaniu profesjonalnego wizerunku, skutecznej komunikacji oraz zwiększaniu sprzedaży w oparciu o zasady savoir–vivre. Bo kultura to coś co daje nam przewagę i wyróżnia nas na tym wysoce nasyconym rynku biznesowym. Jest autorką interaktywnej książki „Kulturalnie w Social Media” – w której etykieta świata realnego poddana jest weryfikacji przez świat wirtualny. Jako wykładowca akademicki, dzieli się swoją wiedzą na Uczelni Łazarskiego w Warszawie, Uniwersytecie Szczecińskim oraz Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Publikuje artykuły na łamach czasopism branżowych oraz uczestniczy, jako prelegent w konferencjach biznesowych. Jest certyfikowanym trenerem i mówcą Brian Tracy International, absolwentką Europejskiej Akademii Dyplomacji oraz laureatką konkursu Polish Businesswomen Awards w kategorii Lider wśród trenerów etykiety biznesowej.
„Zarówno dla moich Klientów, jak również dla mnie, savoir–vivre nie jest reliktem przeszłości, a odpornym na działanie czasu narzędziem, funkcjonującym również w biznesie. Narzędziem, które wzmacnia pewność siebie, daje poczucie bezpieczeństwa w kontaktach z ludźmi, wnosi do życia odpowiedzialność, szacunek i kulturę. I nie chodzi o ograniczające zasady, a naszą autentyczność wyrażaną z klasą.”
-
Lokalizacja |
szkolenie online
|
Termin |
06/06/2023
Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem
napisz do nas
|
Godziny |
09:00 - 15:00 |
Cena za osobę |
600 PLN netto, 738.00 PLN brutto |
Sprzęt niezbędny do wzięcia udziału w szkoleniu:
- laptop/tablet/telefon komórkowy,
- stabilne połączenie internetowe.
Gwarantujemy:
- materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej,
- merytoryczne szkolenie,,
- możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video,
- pełne wsparcie techniczne, w tym pomoc zdalną przy konfiguracji urządzenia, na którym będą Państwo uczestniczyć w szkoleniu online.
-
Warunki uczestnictwa
- Prosimy o wypełnienie Formularza rejestracyjnego.
- Wypełnienie formularza jest równoznaczne ze zgłoszeniem i akceptacją Regulaminu.
- W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
- W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
- Potwierdzenie organizacji szkolenia prześlemy na adres e-mail podany w formularzu:
- najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem (szkolenia stacjonarne)
- najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem (szkolenia online)
- Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora na podstawie otrzymanej faktury pro forma.
- Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949
Warunki techniczne dla szkoleń online
- Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędne do udziału w szkoleniu tj.:
- laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
- szerokopasmowe połączenie z Internetem,
- kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB).
- Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Google Meet.
- Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
- aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
- aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.