Profesjonalna obsługa Klienta

  • CELE SZCZEGÓŁOWE:

    • Uświadomienie roli dobrej obsługi klienta dla sukcesy firmy
    • Zapoznanie z najważniejszymi technikami działania w zakresie obsługi klienta
    • Poprawa osobistych umiejętności uczestników w zakresie komunikacji z klientem

    KORZYŚCI:

    • Skuteczność w kontaktach z klientami
    • Lepsze badanie potrzeb klienta
    • Budowanie pozytywnych i trwałych relacji z klientami
    • Efektywność komunikacji interpersonalnej (z klientami i współpracownikami)
    • Wzrost motywacji pracowników i identyfikacji z Firmą
    • Wzrost poziomu asertywności

    METODA

    Szkolenie zostanie przeprowadzone w konwencji ŻYWEGO UCZENIA – składać się będzie głównie z ćwiczeń praktycznych, symulacji oraz elementów gier biznesowych. Uczestnicy mają szansę uczyć się wzajemnie od siebie, oraz „na swoich błędach” Szkolenie skupia się przede wszystkim na trenowaniu i doskonaleniu umiejętności oraz kształtowaniu pożądanych postaw. Ponadto zastosujemy wybrane techniki programowania neuro-lingwistycznego /NLP/, ułatwiające nabycie nowych umiejętności i przeniesienie ich na grunt aktywności zawodowej.

    PROGRAM SZKOLENIA

    Wstęp

    • Co decyduje o jakości obsługi klienta?
    • Potrzeby klientów w zakresie jakości obsługi
    • Strategia

    Obsługa klienta przez telefon

    • Telefoniczny wizerunek pracownika działu obsługi klienta
    • Przygotowanie do rozmowy
    • Jak wzbudzić zaufanie u rozmówcy?
    • Kierowanie rozmową telefoniczną
    • Reagowanie na agresywne telefony
    • Załatwianie reklamacji przez telefon

    Zasadny dobrego kontaktu z klientem

    • Rola pierwszego wrażenia w kontakcie z klientem
    • Komunikacja niewerbalna
    • Komunikacja werbalna

    Identyfikacja najczęściej spotykanych postaw i reakcji klientów

    • Profil klienta
    • Charakter klienta, a forma obsługi
    • Rozpoznanie potrzeb klienta

    Trudne sytuacje podczas obsługi klienta

    • Postępowanie w przypadku reklamacji
    • Uzasadnione i nieuzasadnione obiekcje
    • Oddzielanie problemu od emocji
    • Obsługa klientów zdenerwowanych i agresywnych

    Radzenie sobie ze stresem i emocjami w obsłudze klienta

    • Mobilizujący wpływ stresu
    • Jak być asertywnym?
    • Sposoby redukowania stresu
    • Współpracownicy jako wsparcie w trudnych sytuacjach
  • Zajęcia prowadzi absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.Ze szkoleniami związany od 2001 roku. W swoim dorobku ma ponad 1000 dni szkoleniowych. Pracował jako kierownik działu obsługi klienta, zarządzał grupami sprzedażowymi oraz telemarketerów. Współpracując z wieloma firmami, tworzył Standardy Obsługi Klienta.

  • Lokalizacja
    Termin 15/12/2009 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.