Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności profesjonalnej obsługi klientów.
PROGRAM SZKOLENIA
- Specyfika obsługi klienta
- Korzyści wynikające z profesjonalnej obsługi.
- Nawiązanie kontaktu i budowanie pozytywnych relacji z klientem
- Siła pozytywnego pierwszego wrażenia.
- Zasady profesjonalnej autoprezentacji.
- Znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej – kluczowe słowa, postawa, mimika, tembr głosu, sposób poruszania się, kontakt wzrokowy.
- Jak budować pozytywne nastawienie.
- Sztuka zarządzania rozmową
- Kluczowe narzędzia komunikacyjne umożliwiające efektywne zarządzanie rozmową.
- Analiza potrzeb klienta.
- 5 najczęściej popełnianych błędów.
- Zapobieganie trudnym sytuacjom, czyli sposoby sprawnej obsługi głównych typów klientów
- Klient zorientowany na relację.
- Klient zorientowany na informację.
- Klient zorientowany na ekspresję.
- Klient zorientowany na zadanie.
- Jak rozpoznać typ klienta i jak z nim postępować.
- Jak obsługiwać trudnych klientów?
- Właściwa komunikacja w trudnych sytuacjach.
- Reagowanie na nierealne oczekiwania klienta roszczeniowego.
- Efektywne radzenie sobie z emocjami klienta agresywnego.
- Jak radzić sobie z klientem rozmownym.
 |
Metody pracy: ćwiczenia indywidulane, ćwiczenia grupowe, dyskusje, wykłady, symulacje, burza mózgów, analizy doświadczenia.
Grupa docelowa: Osoby, które chcą rozwinąć swoje umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klientów wewnętrznych i zewnętrznych.
Czas trwania: 2 dni (2 x 8 godzin szkoleniowych)
|
Zajęcia prowadzi – psycholog, coach i trener specjalizujący się w szkoleniach menedżerskich i miękkich. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla klientów biznesowych, organizacji pozarządowych i uczelni wyższych m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Leona Koźmińskiego, Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Doświadczenie biznesowe zdobywała pracując w Departamentach Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Banku BPH S.A. i Nordea Bank Polska S.A.
Lokalizacja |
|
Termin |
30/11/2014
Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem
napisz do nas
|
-