Delegowanie zadań, uprawnień i odpowiedzialności – szkolenie dla menedżerów zespołów

  • Celem szkolenia jest rozwijanie kluczowych umiejętności kadry kierowniczej w zakresie efektywnego delegowania zadań, uprawnień i odpowiedzialności.

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Czym jest delegowanie i jego rola w efektywnym zarządzaniu:
      • kiedy należy delegować zadania?
      • jakie korzyści wynikają z delegowania zadań?
      • 3 kluczowe funkcje delegowania.
    2. Blokady w delegowaniu zadań:
      • dlaczego kierownik nie deleguje zadań?
      • przekonania hamujące i wspierające efektywne delegowanie,
      • analiza czynników blokujących delegowanie zadań.
    3. Wybór zadań.
      • zadania rutynowe czy zadania specjalne? – Identyfikacja zadań, które podlegają i nie podlegają delegowaniu,
      • złodziejomierz kierownika – gdzie tracę czas?
      • stworzenie indywidualnej Mapy delegowania.
    4. Jak efektywnie delegować zadania?
      • przygotowanie się do rozmowy delegującej,
      • budowanie odpowiedzialności i wzbudzanie motywacji do wykonania zadania,
      • formułowanie celów zgodnie z 8 kluczowymi kryteriami,
      • 6 etapowa procedura delegowania zadań,
      • struktura skutecznej rozmowy delegującej,
      • analiza najczęściej popełnianych błędów.
    5. Delegowałem zadanie i co dalej…?
      • jak kontrolować wykonanie delegowanych zadań?
      • udzielanie informacji zwrotnych na temat efektów wykonanego zadania.
      • motywujące chwalenie i konstruktywna krytyka – kluczowe narzędzia kierownika.
      • wzbudzanie motywacji do realizowania kolejnych zadań.
      • budowanie planów naprawczych.
    6. Stworzenie indywidualnego planu delegowania zadań w zespole.

    Metody: Szkolenie prowadzone jest nowoczesnymi i sprawdzonymi metodami aktywnymi obejmującymi prezentacje multimedialne, ćwiczenia interaktywne w małych grupach, analizę case study, ćwiczenia indywidualne, gry, symulacje oraz dyskusje moderowane.

    Czas trwania: 2 dni (2 x 8 godzin szkoleniowych)

  • Zajęcia prowadzi psycholog, International Coach ICC, certyfikowany trener specjalizujący się w szkoleniach menedżerskich i z zakresu rozwoju osobistego. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i International CoachingCommunity. Absolwentka Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego, Akademii Rozwoju Kompetencji Trenerskich, Szkoły Umiejętności Coachingowych przy Ośrodku INTRA oraz Kursu International CoachingCertification. Szkolenia prowadzi od 2003 roku. Doświadczenie zdobywała pracując w Departamentach Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Banku BPH S.A. i Nordea Bank Polska S.A., a także w trakcie współpracy z uczelniami wyższymi m.in. Politechniką Warszawską, Akademią Leona Koźmińskiego i Warszawskim Uniwersytetem Medycznym. Prowadzi szkolenia i coachingi biznesowe dla menedżerów średniego i wyższego szczebla.

  • Lokalizacja
    Termin 30/11/2014 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.