Trening kompetencji osobistych, czyli jak efektywnie zarządzać własną pracą i profesjonalnie obsługiwać klientów. Szkolenie Premium dla pracowników dziekanatów i biur szkół wyższych.

  • PROGRAM SZKOLENIA

    DZIEŃ I (15 listopada)

    14:00 – zakwaterowanie, obiad,

    17:00-18:30 – powitanie uczestników szkolenia, przedstawienie sylwetki Trenera, zebranie od Uczestników oczekiwań i potrzeb szkoleniowych,

    19:00 – uroczysta kolacja dla osób zakwaterowanych w hotelu

    DZIEŃ II i III (16-17 listopada)

    1. Na czym polega zarządzanie czasem w dziekanacie i biurze uczelni wyższej?
    2. Analiza czynników blokujących:
      1. dlaczego nie jestem dobrze zorganizowany?
      2. analiza, na które czynniki blokujące mam wpływ.
    3. Formułowanie efektywnych celów zawodowych:
      1. cele krótko i długoterminowe,
      2. 7 kryteriów dobrze określonego celu.
    4. Podejmowanie decyzji, planowanie i wyznaczanie priorytetów w pracy:
      1. jak podejmować szybkie i trafne decyzje w kontekście stale zmieniających się priorytetów i wielozadaniowości?
      2. zasady i narzędzia efektywnego zarządzania czasem m.in. reguła 60/40, zasada Pareto, technika ABCDE, matryca Eisenhowera.
    5. Pochłaniacze czasu w dziekanacie i biurze:
      1. identyfikacja bezcelowych czynności, które pochłaniają czas,
      2. jak radzić sobie z pochłaniaczami czasu?
    6. Żeby chciało się chcieć:
      1. sposoby na wzmocnienie wewnętrznej motywacji do wprowadzenia nowych umiejętności w życie zawodowe,
      2. stworzenie Proaktywnej Mapy Motywacji do wprowadzenia zmiany.
    7. Specyfika obsługi studenta/klienta w dziekanacie i biurze uczelni:
      1. korzyści wynikające z profesjonalnej obsługi.
    8. Nawiązanie kontaktu i budowanie pozytywnych relacji z klientem/studentem:
      1. siła pozytywnego pierwszego wrażenia,
      2. zasady profesjonalnej autoprezentacji,
      3. znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej – kluczowe słowa, postawa, mimika, tembr głosu, sposób poruszania się, kontakt wzrokowy,
      4. jak budować pozytywne nastawienie do studentów.
    9. Sztuka zarządzania rozmową:
      1. kluczowe narzędzia komunikacyjne umożliwiające efektywne zarządzanie rozmową,
      2. analiza potrzeb studenta/klienta,
      3. 5 najczęściej popełnianych błędów.
    10. Zapobieganie trudnym sytuacjom, czyli sposoby sprawnej obsługi głównych typów klientów/studentów:
      1. klient zorientowany na relację,
      2. klient zorientowany na informację,
      3. klient zorientowany na ekspresję,
      4. klient zorientowany na zadanie,
      5. jak rozpoznać typ klienta i jak z nim postępować?
    11. Jak obsługiwać trudnych studentów/klientów?
      1. właściwa komunikacja w trudnych sytuacjach,
      2. reagowanie na nierealne oczekiwania klienta roszczeniowego,
      3. efektywne radzenie sobie z emocjami klienta agresywnego,
      4. jak radzić sobie z klientem rozmownym?
    12. Podsumowanie i indywidualne konsultacje.
  • Zajęcia prowadzi psycholog, International Coach ICC, certyfikowany trener specjalizujący się w szkoleniach menedżerskich i z zakresu rozwoju osobistego. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i International Coaching Community. Absolwentka Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego, Akademii Rozwoju Kompetencji Trenerskich, Szkoły Umiejętności Coachingowych przy Ośrodku INTRA oraz Kursu International CoachingCertification. Szkolenia prowadzi od 2003 roku. Doświadczenie zdobywała pracując w Departamentach Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Banku BPH S.A. i Nordea Bank Polska S.A., a także w trakcie współpracy z uczelniami wyższymi m.in. Politechniką Warszawską, Akademią Leona Koźmińskiego i Warszawskim Uniwersytetem Medycznym. Prowadzi szkolenia i coachingi biznesowe dla menedżerów średniego i wyższego szczebla.

  • Lokalizacja Sopot, ul. Zamkowa Góra 35   
    Termin 15/11/2015 – 17/11/2015 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas

    Uwaga!
    Cena promocyjna (15% rabatu)
    przy zgłoszeniu do 16 października wynosi: 1.572,50 zł.

    Cena zawiera:
    - udział w szkoleniu,
    - materiały szkoleniowe i Certyfikat ukończenia szkolenia,
    - indywidualne konsultacje z Trenerem,
    - noclegi ze śniadaniem w pokoju 2-osobowym (15/16 i 16/17 listopada), dopłata 100 zł do „jedynki”(za pobyt),
    - pełne wyżywienie (2 śniadania, 3 obiady, uroczysta kolacja, całodzienny serwis kawowy),
    - zajęcia integracyjne (m.in. 3-godzinna wejściówka do AQUA PARK w Sopocie),
    - prezent od firmy Optima dla każdego Uczestnika.

    Istnieje możliwość udziału w szkoleniu bez zakwaterowania, wówczas cena wynosi:
    Cena regularna:
    1.300 zł.
    Cena promocyjna przy zgłoszeniu do 16 października: 1.105 zł.
    Cena zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, Certyfikat, obiady i serwis kawowy w czasie szkolenia oraz konsultacje z Trenerem.

    Szkolenia finansowane ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. W przypadku uczelni niepublicznych do ceny należy doliczyć 23% VAT.

  • Warunki uczestnictwa

    • Kartę zgłoszeniową należy przesłać faksem na nr 58 727 99 33 lub na adres e-mail optima@optima.edu.pl
    • Przesłanie karty zgłoszeniowej jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu
    • Po otrzymaniu karty zgłoszeniowej otrzymają Państwo potwierdzenie uczestnictwa na adres e-mail podany w formularzu, co jest jednoznaczne z wpisaniem na listę uczestników szkolenia (w momencie wyczerpania miejsc Organizator zastrzega sobie prawo wcześniejszego zamknięcia listy uczestników).
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora najpóźniej na 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia, jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu od Organizatora potwierdzenia organizacji zajęć. Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949