Cel szkolenia: rozwinięcie kluczowych umiejętności menedżerskich w zakresie przeprowadzania efektywnych rozmów okresowych, które podnoszą motywację wewnętrzną podwładnych do pracy i dalszego rozwoju oraz umożliwiają szybsze osiąganie wspólnych celów zawodowych.
Czas trwania: 1 dzień (około 8 godz. dydaktycznych).
Adresaci:
PROGRAM SZKOLENIA
1. Rola przeprowadzenia oceny okresowej pracowników:
Dzięki modułowi uczestnicy określą jakie korzyści wiążą się z przeprowadzaniem efektywnych rozmów oceniających pracę podwładnych. Przyjrzymy się również roli jaką rozmowa podsumowująca pełni w organizacji.
2. Przygotowanie się do rozmowy oceniającej pracę podwładnych:
Dzięki modułowi uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób profesjonalnie przygotować się do przeprowadzenia rozmów podsumowujących. W szczególności uczestnicy nauczą się w jaki sposób dostosować się do potrzeb 4 kluczowych typów pracowników, dzięki czemu rozmowy będą wzmacniały motywację podwładnych do dalszego rozwoju i realizacji celów zawodowych.
3. Przeprowadzenie rozmowy oceniającej z pracownikiem:
W module tym uczestnicy praktycznie przećwiczą prowadzenie profesjonalnych i motywujących rozmów podsumowujących. Ponadto dowiedzą się jaka jest struktura rozmowy oceniającej i w jaki sposób komunikować podwładnym kluczowe informacje.
4. Podsumowanie szkolenia:
Moduł ten pozwoli uczestnikom na uporządkowanie nowo zdobytej wiedzy i umiejętności menedżerskich oraz wzmocni wewnętrzną motywację do wprowadzenia nowych umiejętności w życie zawodowe.
Metody pracy: ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia grupowe, dyskusje moderowane, mini-wykłady, symulacje, burza mózgów, analizy doświadczenia, gry szkoleniowe.
Zajęcia prowadzi psycholog, certyfikowany coach ICC i trener specjalizujący się w szkoleniach menedżerskich i interpersonalnych. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni wyższych m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Doświadczenie biznesowe zdobywała pracując w Departamentach Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Banku BPH S.A. i Nordea Bank Polska S.A. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu zarządzania zespołem i zmianą, zarządzania czasem, asertywności, wystąpień publicznych oraz profesjonalnej obsługi klienta.
Lokalizacja | w siedzibie Państwa uczelni |
---|---|
Termin | szkolenie zamknięte |
Szkolenie może być zorganizowane na terenie Państwa uczelni lub ośrodka dydaktycznego, wyłącznie dla pracowników Waszej uczelni (jednostki).
Cena i termin będzie ustalany indywidualnie.