Techniki radzenia sobie z agresją studenta oraz z własnymi emocjami w trudnych sytuacjach w administracji uczelnianej

  • PROGRAM SZKOLENIA

    1. Zapobieganie trudnym sytuacjom, czyli sposoby sprawnej obsługi głównych typów klientów/studentów:
      1. klient zorientowany na relację,

      2. klient zorientowany na informację,

      3. klient zorientowany na ekspresję,

      4. klient zorientowany na zadanie,

      5. jak rozpoznać typ klienta i jak z nim postępować.

    2. Efektywne radzenie sobie z emocjami klienta agresywnego:

      1. 3 sposoby zareagowania w sytuacji agresywnego zachowania studenta/klienta (technika reagowania tylko na formę przekazu, technika zamorzenia gniewu głodem, technika zaskoczenia),

      2. dostosowanie techniki do sytuacji i typu osobowości,

      3. cykl energetyczny agresji.

    3. Sztuka odmawiania studentom/klientom:
      1. procedura asertywnej odmowy i argumentacji dostosowana do typu osobowości studenta,

      2. kluczowe słowa w odmawianiu,

      3. jak odmawiać łagodnie i stanowczo,

      4. analiza najczęściej popełnianych błędów w odmawianiu.

    4. Techniki radzenia sobie z własnymi emocjami w trudnej sytuacji:

      1. jak zapanować nad swoimi emocjami – techniki możliwe do zastosowania podczas trudnej sytuacji oraz bezpośrednio po niej,

      2. jak szybko wrócić do równowagi po trudnej sytuacji,

      3. strategie pomagające i strategie utrudniające poradzenie sobie z silnymi emocjami.

    5. Podsumowanie szkolenia i konsultacje.

  • Zajęcia prowadzi psycholog, certyfikowany trener specjalizujący się w szkoleniach menedżerskich i z zakresu rozwoju osobistego. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i International Coaching Community. Szkolenia prowadzi od 2003 roku. Doświadczenie zdobywała pracując w Departamentach Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Banku BPH S.A. i Nordea Bank Polska S.A., a także w trakcie współpracy z uczelniami m.in. Politechniką Warszawską, Akademią Leona Koźmińskiego i Warszawskim Uniwersytetem Medycznym. Prowadzi szkolenia i coachingi biznesowe dla menedżerów średniego i wyższego szczebla.

  • Lokalizacja Gdańsk, Trakt Św. Wojciecha 149   
    Termin 20/10/2017 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas

    Promocja do 9 października!
    15% rabatu dla każdego! (480,25 zł za osobę)
    25% rabatu przy zgłoszeniu 2 osób! (423,75 zł za osobę)
    30% rabatu przy zgłoszeniu min. 3 osób! (395,50 zł za osobę)

    Promocje nie łączą się!

    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat,
    - wyżywienie (obiad, przerwy kawowe),
    - pomoc przy zorganizowaniu noclegu.

    Kolejna edycja 24 listopada 2017, Częstochowa

  • Warunki uczestnictwa:

    • Kartę zgłoszeniową należy przesłać na adres e-mail optima@optima.edu.pl 
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Przesłanie karty zgłoszeniowej jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu
    • Najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem otrzymają Państwo potwierdzenie organizacji szkolenia na adres e-mail podany w formularzu.
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia, jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu od Organizatora potwierdzenia organizacji zajęć. Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.