PROGRAM SZKOLENIA
klient zorientowany na relację,
klient zorientowany na informację,
klient zorientowany na ekspresję,
klient zorientowany na zadanie,
jak rozpoznać typ klienta i jak z nim postępować.
Efektywne radzenie sobie z emocjami klienta agresywnego:
3 sposoby zareagowania w sytuacji agresywnego zachowania studenta/klienta (technika reagowania tylko na formę przekazu, technika zamorzenia gniewu głodem, technika zaskoczenia),
dostosowanie techniki do sytuacji i typu osobowości,
cykl energetyczny agresji.
procedura asertywnej odmowy i argumentacji dostosowana do typu osobowości studenta,
kluczowe słowa w odmawianiu,
jak odmawiać łagodnie i stanowczo,
analiza najczęściej popełnianych błędów w odmawianiu.
Techniki radzenia sobie z własnymi emocjami w trudnej sytuacji:
jak zapanować nad swoimi emocjami – techniki możliwe do zastosowania podczas trudnej sytuacji oraz bezpośrednio po niej,
jak szybko wrócić do równowagi po trudnej sytuacji,
strategie pomagające i strategie utrudniające poradzenie sobie z silnymi emocjami.
Podsumowanie szkolenia i konsultacje.
Zajęcia prowadzi psycholog, certyfikowany trener specjalizujący się w szkoleniach menedżerskich i z zakresu rozwoju osobistego. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i International Coaching Community. Szkolenia prowadzi od 2003 roku. Doświadczenie zdobywała pracując w Departamentach Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Banku BPH S.A. i Nordea Bank Polska S.A., a także w trakcie współpracy z uczelniami m.in. Politechniką Warszawską, Akademią Leona Koźmińskiego i Warszawskim Uniwersytetem Medycznym. Prowadzi szkolenia i coachingi biznesowe dla menedżerów średniego i wyższego szczebla.
Lokalizacja |
Gdańsk, Trakt Św. Wojciecha 149
![]() |
---|---|
Termin | 20/10/2017 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas |
Promocja do 9 października!
15% rabatu dla każdego! (480,25 zł za osobę)
25% rabatu przy zgłoszeniu 2 osób! (423,75 zł za osobę)
30% rabatu przy zgłoszeniu min. 3 osób! (395,50 zł za osobę)
Promocje nie łączą się!
Gwarantujemy:
- materiały i Certyfikat,
- wyżywienie (obiad, przerwy kawowe),
- pomoc przy zorganizowaniu noclegu.
Warunki uczestnictwa: