Profesjonalne wystąpienia publiczne. Podnoszenie umiejętności dydaktycznych pracowników szkół wyższych

  • Celem szkolenia jest rozwijanie praktycznych umiejętności profesjonalnego przygotowania i prowadzenia wystąpień publicznych dostosowanych do określonego celu i grupy odbiorców oraz budujących pozytywny wizerunek uczelni.

    Metody pracy: Ćwiczenia wykonywane indywidualnie, w parach oraz niewielkich grupach zadaniowych, prezentacje i wystąpienia uczestników, analiza doświadczeń, mini wykłady i dyskusje moderowane. Uczestnicy nie tylko zdobywają niezbędną wiedzę na temat wystąpień publicznych, ale przede wszystkim rozwijają praktyczne umiejętności pozwalające na bezpośrednie wykorzystanie treści szkolenia w codziennej pracy.

    Adresaci: Nauczyciele akademiccy.

    PROGRAM SZKOLENIA

    1. Anatomia wystąpień publicznych.
      • jakich umiejętności wymaga efektywne przemawianie do grup?
      • kluczowe zasady w wystąpieniach publicznych.
    2. Jak wywrzeć dobre pierwsze wrażenie?
      • najważniejsze zasady zachowania się podczas wystąpień publicznych – sprawdzone zabiegi aktorów i mówców biznesowych,
      • jak mówić, siedzieć, stać i poruszać się, aby przykuwać uwagę słuchaczy,
      • etykieta profesjonalnego ubioru kobiet i mężczyzn.
    3. Konstrukcja wystąpienia:
      • struktura diamentu – 3 kluczowe etapy,
      • określenie celu prezentacji,
      • analiza potrzeb odbiorców i dostosowanie do nich wystąpienia.
    4. Precyzyjna komunikacja werbalna:
      • zabłyśnij na wejściu – czyli sposoby na mocne otwarcie prezentacji,
      • nigdy nie zaczynaj od,
      • jak zakończyć wystąpienie w niezapomnianym stylu,
      • zatruwacze prezentacji – zwroty osłabiające kontakt ze słuchaczami,
      • zasady używania liczb,
      • wzrokowcy, słuchowcy, kinestetycy – używanie wszystkich kanałów sensorycznych w trakcie prezentacji.
    5. Podsumowanie szkolenia.
      • wiem na jakim etapie jestem i jaka droga przede mną,
      • najistotniejsze punkty zapalne.
  • Zajęcia prowadzi Beata Janiczek-Lasota psycholog, certyfikowany coach i trener specjalizujący się w szkoleniach podnoszących kompetencje niezbędne do prowadzenia wykładów, ćwiczeń i seminariów. Posiada 15-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla uczelni m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Górniczo-Hutniczej, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Medicum UJ, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Gdańskiego, Politechniki Krakowskiej, Politechniki Wrocławskiej, Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. 

  • Lokalizacja Warszawa, Al. Jana Pawła II 25   
    Termin 24/05/2019 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas

    Promocja!
    Przy zgłoszeniu do 25 kwietnia otrzymają Państwo 10% rabatu.

    Gwarantujemy:
    - materiały i Certyfikat,
    - wyżywienie (obiad, przerwy kawowe),
    - pomoc przy zorganizowaniu noclegu.

  • Warunki uczestnictwa:

    • Kartę zgłoszeniową należy przesłać na adres e-mail optima@optima.edu.pl 
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Przesłanie karty zgłoszeniowej jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu
    • Najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem otrzymają Państwo potwierdzenie organizacji szkolenia na adres e-mail podany w formularzu.
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia, jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu od Organizatora potwierdzenia organizacji zajęć. Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.