Budowanie autorytetu kierownika zespołu poprzez efektywną komunikację z podwładnymi w trudnych sytuacjach. Szkolenie Premium. CEM

  • Budowanie autorytetu menedżera/kierownika zespołu jest jednym z dziesięciu szkoleń menedżerskich stanowiących projekt Certyfikatu Efektywnego Menedżera (CEM).

    Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności budowania autorytetu menedżera zespołu poprzez asertywny styl komunikowania się z pracownikami dziekanatów, sekretariatów, działów i biur uczelni wyższych.

    PROGRAM SZKOLENIA

    DZIEŃ I

    14:00 – zakwaterowanie,
    15:00 – obiad,
    16:45-19:00 – zebranie od Uczestników indywidualnych potrzeb w zakresie szkolenia, pierwsza część szkolenia,
    19:00 – kolacja.

    DZIEŃ II i III

    1. Jak efektywnie i trwale budować autorytet lidera?
      1. 5 kluczowych zasad w budowaniu autorytetu kierownika zespołu w uczelni wyższej,

      2. analiza 3 typów postaw, których należy unikać w zarządzaniu zespołem,

      3. różnice pomiędzy zachowaniami budującymi a niszczącymi autorytet,

      4. asertywny monolog wewnętrzny – jakie przekonania wspierają autorytet lidera a jakie go osłabiają?

      5. najczęściej popełniane błędy.

    2. Zwiększenie świadomości praw kierownika zespołu:
      1. pięć Praw Fensterheima,

      2. wzmacnianie postawy asertywnej lidera zespołu,

      3. wyznaczenie indywidualnego terytorium psychologicznego lidera.

    3. Konfrontowanie przekonań:
      1. identyfikowanie przekonań wspierających i ograniczających,

      2. procedura weryfikowania przekonań.

    4. Wyrażanie poleceń:
      1. w jaki sposób wydawać polecenia służbowe?

      2. procedura wyrażania oczekiwań, która buduje autorytet lidera,

      3. jakich błędów należy unikać?

    5. Sztuka odmawiania podwładnym w sposób wzmacniający autorytet menedżera:
      1. procedura asertywnej odmowy i pięć technik wspomagających,

      2. jak zapanować nad trudnymi emocjami pojawiającymi się podczas odmawiania podwładnym,

      3. jak odmawiać łagodnie ale jednocześnie stanowczo?

      4. analiza mowy ciała podczas odmawiania – jak stać, siedzieć, gestykulować, mówić, aby budować autorytet lidera,

      5. analiza najczęściej popełnianych błędów w odmawianiu.

    6. Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej a budowanie autorytetu kierownika:
      1. dlaczego warto udzielać podwładnym konstruktywnej informacji zwrotnej?

      2. w jakich sytuacjach należy o tym pamiętać?

      3. technika wyrażania konstruktywnej informacji zwrotnej.

    7. Jak konstruktywnie reagować na krytykę aluzyjną ze strony podwładnego:
      1. mechanizm aluzyjnego krytykowania,

      2. konfrontowanie ukrytej krytyki i asertywne stawianie granic,

      3. konsekwencje niereagowania na krytykę aluzyjną.

    8. Radzenie sobie z agresją podwładnych:

      1. w jaki sposób reagować na silne emocje podwładnych, aby wzmacniać własny autorytet,

      2. technika reagowania tylko na formę przekazu,

      3. cykl energetyczny silnych emocji.

    9. Podsumowanie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnikom.
  • Zajęcia prowadzi psycholog, coach i trener specjalizujący się w szkoleniach menedżerskich i miękkich. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla klientów biznesowych, organizacji pozarządowych i uczelni wyższych m.in. Politechniki Warszawskiej, Akademii Leona Koźmińskiego, Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Doświadczenie biznesowe zdobywała pracując w Departamentach Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Banku BPH S.A. i Nordea Bank Polska S.A.

  • Lokalizacja Sopot, ul. Zamkowa Góra 35   
    Termin 26/11/2017 – 28/11/2017 Niestety szkolenie już się odbyło. Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem napisz do nas

    Uwaga!
    Cena promocyjna 1755 zł.*
     (10% rabatu) obowiązuje przy zgłoszeniu do 31 października!

    Cena zawiera:
    - udział w szkoleniu,
    - materiały szkoleniowe i Certyfikat ukończenia szkolenia,
    - indywidualne konsultacje z Trenerem,
    - dwa noclegi w pokoju 2-os., dopłata 100 zł do „jedynki” (za pobyt),
    - pełne wyżywienie (2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje, całodzienny serwis kawowy),
    - zajęcia integracyjne,(m.in. wejściówka do AQUA PARK SOPOT),
    - prezent od firmy Optima dla każdego Uczestnika.

    Istnieje możliwość udziału w szkoleniu bez zakwaterowania, wówczas cena wynosi:
    Cena regularna: 1.450 zł.*
    Cena promocyjna przy zgłoszeniu do 31 października: 1.305 zł.*

    Cena bez zakwaterowania zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, Certyfikat, obiady,kolacje i serwis kawowy w czasie szkolenia oraz konsultacje z Trenerem i prezent od firmy Optima.

    *szkolenia finansowane ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. W przypadku uczelni niepublicznych do ceny należy doliczyć 23% VAT.

  • Warunki uczestnictwa:

    • Kartę zgłoszeniową należy przesłać na adres e-mail optima@optima.edu.pl 
    • W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
    • W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
    • Przesłanie karty zgłoszeniowej jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu
    • Najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem otrzymają Państwo potwierdzenie organizacji szkolenia na adres e-mail podany w formularzu.
    • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia, jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu od Organizatora potwierdzenia organizacji zajęć. Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949