należy wypełnić formularz rejestracji na szkolenie online, co jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu
Kartę zgłoszeniową lub inny dokument potwierdzający zgodę na pokrycie kosztów szkolenia przez Pracodawcę należy przesłać na adres e-mail optima@optima.edu.pl
W ciągu 24 godzin wyślemy Państwu wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Przesłanie karty zgłoszeniowej jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu
Najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem otrzymają Państwo potwierdzenie organizacji szkolenia na adres e-mail podany w formularzu.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie wpłaty na konto organizatora najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia, jednak nie wcześniej niż po otrzymaniu od Organizatora potwierdzenia organizacji zajęć. Numer rachunku bankowego: mBank 88 1140 2004 0000 3302 7511 5949
Chcąc uczestniczyć w szkoleniu online na platformie Google Hangouts Meet, uczestnik we własnym zakresie powinien zapewnić sobie sprzęt i oprogramowanie niezbędny do udziału w szkoleniu tj.:
laptop/tablet/telefon komórkowy z głośnikiem i mikrofonem,
szerokopasmowe połączenie z Internetem,
kamera internetowa (wbudowana lub podłączana przez USB). Uwaga: inne urządzenia, na przykład kamery wirtualne, mogą nie działać z Hangouts Meet.
Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy,
aktualną wersję systemu operacyjnego (Apple® macOS®, Microsoft® Windows®, Chrome OS, Ubuntu® i inne dystrybucje systemu Linux® oparte na Debianie),
aktualną wersję przeglądarki (Chrome, Mozilla® Firefox®, Microsoft® Edge®, Apple® Safari®) WAŻNE! Microsoft Internet Explorer® 11 nie zapewnia pełnej obsługi Meet. Lepiej korzystać z przeglądarki Microsoft Edge. Jeśli chcesz używać Hangouts w przeglądarce Internet Explorer, musisz zainstalować wtyczkę do Meet. Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję wtyczki Google Video Support Plugin.