top of page
Asertywna komunikacja ze studentem zagranicznym
Asertywna komunikacja ze studentem zagranicznym

pon., 24 mar

|

Google Meet

Asertywna komunikacja ze studentem zagranicznym

Cena regularna: 690 zł netto, 848,70 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne

Termin i lokalizacja

24 mar 2025, 09:00 – 15:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI


Promocja przy zgłoszeniu do 10 marca 2025 r.:

- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub

- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub

- czwarta osoba gratis.

Promocje nie łączą się!



Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności asertywnego komunikowania się pracowników uczelni ze studentami zagranicznymi w trudnych sytuacjach tj. roszczeniowość, wywieranie presji i zachowanie agresywne.



PROGRAM SZKOLENIA


  1. Różnice kulturowe w praktyce w środowisku akademickim.

    1. 3 kluczowe kryteria różnicujące kultury,

    2. określenie specyfiki naszej nacji jako punktu wyjścia do omawianych kultur,

    3. jak studenci z różnych kultur podchodzą do terminowości, ustaleń i zasad.

  2. Profesjonalna i asertywna postawa pracownika uczelni.

    1. zachowanie agresywne,

    2. zachowanie uległe,

    3. zachowanie asertywne,

    4. konsekwencje w/w zachowań,

    5. różnice pomiędzy w/w zachowaniami.

  3. Asertywna komunikacja ze studentem z innej nacji w trudnych sytuacjach tj. agresja i roszczeniowość.

    1. reagowanie w sytuacji, kiedy studenci zagraniczni nie stosują się do wprowadzonych zasad,

    2. dynamika zachowań agresywnych i roszczeniowych u studentów z różnych nacji,

    3. stawianie granic z zadbaniem o relację z cudzoziemcem,

    4. sztuka odmawiania studentom z uwzględnieniem różnic kulturowych,

    5. jak odmawiać łagodnie i stanowczo,

    6. reagowanie na presję ze strony studenta,

    7. odróżnianie zachowań agresywnych od ekspresji kulturowej,

    8. kiedy pracownik uczelni powinien zareagować – sygnały ostrzegawcze,

    9. kluczowe zasady mowy ciała w trudnych sytuacjach,

    10. sposoby reagowania na zachowania agresywne,

    11. analiza najczęściej popełnianych błędów.

  4. Podsumowanie szkolenia.

    1. zebranie kluczowych zasad asertywnej komunikacji ze studentami zagranicznymi.



Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page