top of page
Budowanie autorytetu kierownika zespołu poprzez efektywną komunikację z podwładnymi w trudnych sytuacjach. CEM
Budowanie autorytetu kierownika zespołu poprzez efektywną komunikację z podwładnymi w trudnych sytuacjach. CEM

śr., 17 wrz

|

Hotel Oliwski w Gdańsku

Budowanie autorytetu kierownika zespołu poprzez efektywną komunikację z podwładnymi w trudnych sytuacjach. CEM

Cena regularna z noclegiem: 3 500 zł netto*, 4 305 zł brutto Promocja! Przy zgłoszeniu do 30 czerwca cena promocyjna z noclegiem wynosi 3 150 zł. * Cena regularna bez noclegu: 2500 zł netto* 3075 zł. brutto Promocja! Przy zgłoszeniu do 30 czerwca cena promocyjna bez noclegu wynosi 2250 zł*

Termin i lokalizacja

17 wrz 2025, 15:00 – 19 wrz 2025, 13:30

Hotel Oliwski w Gdańsku, Piastowska 1, 80-332 Gdańsk, Polska

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI 


Promocja! Przy zgłoszeniu do 30 czerwca otrzymają Państwo 10% rabatu. Cena po rabacie wynosi 3150 zł. *


Cena zawiera: 

  • udział w szkoleniu, 

  • materiały szkoleniowe i Certyfikat ukończenia szkolenia, 

  • indywidualne konsultacje z Trenerem, 

  • pełne wyżywienie (2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje, całodzienny serwis kawowy), 

  • dwa noclegi ze śniadaniami 17-19.09 (zakwaterowanie w pokoju 1-osobowym),  

  • organizację czasu wolnego,

  • upominek od firmy Optima


Istnieje możliwość udziału w szkoleniu bez zakwaterowania, wówczas cena wynosi: 2500 zł.*

Cena promocyjna bez noclegu wynosi 2250 zł.* (10% rabatu) obowiązuje przy zgłoszeniu do 30 czerwca.


Cena bez zakwaterowania zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, Certyfikat, wyżywienie w czasie szkolenia (obiady, serwis kawowy, kolacja pierwszego dnia) oraz konsultacje z Trenerem.


*szkolenia finansowane ze środków publicznych są zwolnione z podatku VAT. W przypadku uczelni niepublicznych do ceny należy doliczyć 23% VAT.


 

Budowanie autorytetu menedżera/kierownika zespołu jest jednym z dwunastu szkoleń menedżerskich stanowiących cykl Certyfikatu Efektywnego Menedżera (CEM)


Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności budowania autorytetu menedżera zespołu poprzez asertywny styl komunikowania się z pracownikami dziekanatów, sekretariatów, działów i biur uczelni wyższych.



PROGRAM SZKOLENIA


DZIEŃ I

  •  15:00 – zakwaterowanie,

  • 16:00 – obiad,

  • 17:00 – powitanie uczestników szkolenia, przedstawienie Trenera, pierwsza część szkolenia.


DZIEŃ II i III

  1. Jak efektywnie i trwale budować autorytet lidera?

    1. 5 kluczowych zasad w budowaniu autorytetu kierownika zespołu w uczelni wyższej,

    2. analiza 3 typów postaw, których należy unikać w zarządzaniu zespołem,

    3. różnice pomiędzy zachowaniami budującymi a niszczącymi autorytet,

    4. asertywny monolog wewnętrzny – jakie przekonania wspierają autorytet lidera a jakie go osłabiają?

    5. najczęściej popełniane błędy.

  2. Zwiększenie świadomości praw kierownika zespołu:

    1. pięć Praw Fensterheima,

    2. wzmacnianie postawy asertywnej lidera zespołu,

    3. wyznaczenie indywidualnego terytorium psychologicznego lidera.

  3. 3. Konfrontowanie przekonań:

    1. identyfikowanie przekonań wspierających i ograniczających,

    2. procedura weryfikowania przekonań.

  4. Wyrażanie poleceń:

    1. w jaki sposób wydawać polecenia służbowe?

    2. procedura wyrażania oczekiwań, która buduje autorytet lidera,

    3. jakich błędów należy unikać?

  5. Sztuka odmawiania podwładnym w sposób wzmacniający autorytet menedżera:

    1. procedura asertywnej odmowy i pięć technik wspomagających,

    2. jak zapanować nad trudnymi emocjami pojawiającymi się podczas odmawiania podwładnym,

    3. jak odmawiać łagodnie ale jednocześnie stanowczo?

    4. analiza mowy ciała podczas odmawiania – jak stać, siedzieć, gestykulować, mówić, aby budować autorytet lidera,

    5. analiza najczęściej popełnianych błędów w odmawianiu.

  6. Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej a budowanie autorytetu kierownika:

    1. dlaczego warto udzielać podwładnym konstruktywnej informacji zwrotnej?

    2. w jakich sytuacjach należy o tym pamiętać?

    3. technika wyrażania konstruktywnej informacji zwrotnej.

  7. Jak konstruktywnie reagować na krytykę aluzyjną ze strony podwładnego:

    1. mechanizm aluzyjnego krytykowania,

    2. konfrontowanie ukrytej krytyki i asertywne stawianie granic,

    3. konsekwencje niereagowania na krytykę aluzyjną.

  8. Radzenie sobie z agresją podwładnych:

    1. w jaki sposób reagować na silne emocje podwładnych, aby wzmacniać własny autorytet,

    2. technika reagowania tylko na formę przekazu,

    3. cykl energetyczny silnych emocji.

  9. Podsumowanie szkolenia i wręczenie certyfikatów uczestnikom.



Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Mapy Google zostały zablokowane z powodu ustawień analityki i funkcjonalnych plików cookie.

Udostępnij

bottom of page