top of page
Budowanie pozytywnego wizerunku pracownika uczelni – profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego
Budowanie pozytywnego wizerunku pracownika uczelni – profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego

pon., 03 lut

|

Google Meet

Budowanie pozytywnego wizerunku pracownika uczelni – profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego

Cena regularna: 690 zł netto, 848,70 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej, - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.

Termin i lokalizacja

03 lut 2025, 09:00 – 15:00

Google Meet

Zapisz się

LINK DO REJESTRACJI 


Promocja przy zgłoszeniu do 20 stycznia 2025 r.:

- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub

- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub

- czwarta osoba gratis.


Promocje nie łączą się!



Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności profesjonalnej obsługi klientów wewnętrznych  w biurze uczelni w oparciu o mechanizmy psychologiczne. Szczególna uwaga poświęcona zostanie komunikacji wzmacniającej długofalowe i konstruktywne relacje z klientami wewnętrznymi oraz budowaniu pozytywnego wizerunku biura.



PROGRAM SZKOLENIA


  1. Korzyści wynikające z profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego w biurze uczelni:

    1. budowanie pozytywnego wizerunku biura,

    2. wzmacnianie długofalowych relacji,

    3. podnoszenie własnej satysfakcji z pracy,

    4. specyfika komunikacji wewnętrznej w biurze uczelni,

    5. 5 najczęściej popełnianych błędów.

  2. Budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia – zasady i standardy:

    1. zasady profesjonalnej autoprezentacji w biurze uczelni,

    2. znaczenie komunikacji niewerbalnej i werbalnej – postawa, mimika, tembr głosu, sposób poruszania się, kontakt wzrokowy, kluczowe słowa, zakazane słowa.

  3. Kierowanie rozmową – jak zrozumieć klienta i zostać zrozumianym?

    1. budowanie atmosfery zaangażowania i zaufania,

    2. standard prowadzenia wewnętrznych rozmów telefonicznych i bezpośrednich,

    3. rozpoznawanie 4 stylów zachowania klienta wewnętrznego i dostosowanie się do jego potrzeb psychologicznych – typologia Junga-Marstona,

    4. kluczowe narzędzia komunikacyjne umożliwiające efektywne zarządzanie rozmową,

    5. zapobieganie trudnym sytuacjom.

  4. Profesjonalna obsługa klienta w trudnych sytuacjach:

    1. stawianie granic z zadbaniem o relację,

    2. reagowanie na nierealne oczekiwania klienta roszczeniowego,

    3. efektywne radzenie sobie z emocjami klienta zdenerwowanego,

    4. jak radzić sobie z klientem rozmownym,

    5. jak radzić sobie z klientem milczącym.

  5. Dekalog profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego w biurze uczelni.



Trener: Beata Janiczek-Krotowska

Udostępnij

bottom of page