wt., 01 kwi
|Google Meet
Budowanie pozytywnego wizerunku pracownika uczelni – profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego
Cena regularna: 400 zł netto; 492 zł brutto Gwarantujemy: - materiały i Certyfikat w wersji elektronicznej - merytoryczne szkolenie, - możliwość zadawania pytań w czasie zajęć za pośrednictwem chatu lub połączenia video, - pełne wsparcie techniczne.
Termin i lokalizacja
01 kwi 2025, 09:00 – 12:00
Google Meet
Zapisz się
Promocja przy zgłoszeniu do 18 marca 2025 r:
- jednej i dwóch osób otrzymają Państwo 10% rabatu lub
- 50% rabatu dla trzeciej osoby lub
- czwarta osoba gratis.
Promocje nie łączą się!
Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności profesjonalnej obsługi klientów wewnętrznych (kandydatów oraz rodziców) w oparciu o mechanizmy psychologiczne. Szczególna uwaga poświęcona zostanie komunikacji wzmacniającej długofalowe i konstruktywne relacje z klientami wewnętrznymi oraz budowaniu pozytywnego wizerunku uczelni.
PROGRAM SZKOLENIA
Korzyści wynikające z profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego w biurze uczelni.
Budowanie pozytywnego wizerunku biura i wzmacnianie długofalowych relacji.
Specyfika komunikacji wewnętrznej w biurze uczelni.
Budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia – zasady i standardy.
Zasady profesjonalnej autoprezentacji w biurze uczelni.
Znaczenie komunikacji niewerbalnej i werbalnej – postawa, mimika, tembr głosu, sposób poruszania się, kontakt wzrokowy, kluczowe słowa, zakazane słowa.
Kierowanie rozmową – jak zrozumieć klienta i zostać zrozumianym?
Budowanie atmosfery zaangażowania i zaufania.
Standard prowadzenia wewnętrznych rozmów telefonicznych i bezpośrednich.
Kluczowe narzędzia komunikacyjne umożliwiające efektywne zarządzanie rozmową.
Zapobieganie trudnym sytuacjom.
Profesjonalna obsługa klienta w trudnych sytuacjach.
Stawianie granic z zadbaniem o relację.
Reagowanie na nierealne oczekiwania klienta roszczeniowego.
Efektywne radzenie sobie z emocjami klienta zdenerwowanego.
Podsumowanie szkolenia.
Trener: Beata Janiczek-Krotowska